» صفحه اصلی » ملت ایران از حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آید
صفحه اصلی

ملت ایران از حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آید

۸ بهمن ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به آغاز فعالیت رئیس جمهوری جدید آمریکا اظهار داشت: اقدام ترامپ برای لغو روادید بعضی کشورها نشانگر این است که رئیس‌ جمهور آمریکا باز هم به‌ جای حل مشکلات داخلی فرافکنی‌های خارجی دارد و راه آمریکا استمرار دشمنی با ملت‌های جهان است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد افزود: ایران اسلامی با وجود تمامی دشمنی‌ها راه خود را با صلابت ادامه می‌دهد و مردم نیز بدانند راه نجات و پیروزی در برابر توطئه‌ها بصیرت و حضور ملت تهت ولایت‌فقیه قلمداد می‌شود.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: شهروندان ۷ کشور حق سفر به این کشور را ندارند که بیانگر خباثت و حلیه‌گری و خوی استکباری آمریکای جنایتکار است و این در حالی است که عربستان در حادثه ۱۱ سپتامبر در انفجار برج‌های دوقلو نقش داشت و امروز می‌بینید این کشور تنها برای ۷ کشور محدودیت‌هایی در نظر گرفته است که نمایش اوج دشمنی ترامپ و آمریکایی‌ها و رفتار اسکتباری آنها است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر هیچ اقدام خشونت باری نسبت به آمریکا انجام نداده است و همواره به دنبال ایجاد ثبات در منطقه بوده است و این موضوعی است که همه دنیا بر صلح طلب بودن و عامل آرامش و امنیت بودن ایران اسلامی در منطقه تاکید دارند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: در حالی که ما و مسلمانان جهان رژیم صهیونیستی را غارت‌گر و جنایتکار می‌دانند ترامپ از انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به قدس حمایت می‌کند که نشان دهنده تلاش برای توسعه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه و حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی است.

جشن‌های انقلاب را با صلابت و باشکوه در استان مرکزی برگزار کنیم

امام جمعه اراک با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و ضرورت توجه به برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور رشادتهای ملت ایران در مبارزه با طاغوت و سرنگونی رژیمی ستمگر است و با ورود امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به ایران کشور منور و درخشش ایمان متجلی شد و همه باید این روز را گرامی بداریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی با برچیدن بساط طاغوت سبب حاکم شدن نظامی اسلامی شد و امروز همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: از همه مردم و مسئولان دولتی که با جدیت و ایمان در مسیر انقلاب تلاش می‌کنند انتظار داریم در برگزاری جشن‌های دهه فجر باشکوه شرکت کنند و این ایام را گرامی بدارند و پاسدار ارزش‌ها باشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران به برکت رهبری باید وحدت خود را حفظ کند و به فضل خدا با اتکا به یکپارچکی، دین مبین اسلام در جهان حاکم می‌شود که البته در این راستا ایام الله دهه مبارک فجر باید با تدوین برنامه‌های مناسب از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شود.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی احیا کننده وحدت اسلامی، خوداتکایی و خودکفایی ملی بودند و راه مبارزه با استکبار را به ملت‌های آزاده جهان آموختند بنابراین تا زمانی که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به دست با کفایت ملت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی باشد پیروزی از آن ملت است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از مسیر حق خود و حفظ آرمان‌های خود ذره‌ای کناره‌گیری نخواهد کرد و همه بدانند که ملت ما مسیر کوتاه آمدن را پیش نمی‌گیرد.

اقتصاد مقاومتی سنگر مستحکم کشور در برابر جنگ اقتصادی دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت اقتصاد مقاومتی گفت: ابلاغ سیاست‌های ۲۴گانه اقتصاد مقاومتی سنگر مستحکم کشور در برابر جنگ اقتصادی دشمنان بوده و این در حالی است که مدیریت و تدبیر حکیمانه عامل تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات کشور و استان مرکزی است.

دری نجف‌آبادی افزود: هپکو و سایر واحدهای صنعتی استان مرکزی باید با تدبیر و تدوین برنامه صحیح به مسیر اصلی خود بازگردند و این واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه ملی کشور محسوب می‌شوند در حالی که راه‌اندازی و احیای واحدهای صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد و مدیریت آنان باید به دست افراد امین و پاک دست سپرده شود.

امام جمعه اراک عنوان کرد: دولت باید عنایت ویژه‌ای به واحدهای تولیدی داشته باشد و بداند که این واحدهای تولیدی، آهن پاره و زمین معمولی نیستند که بدون حمایت در گوشه‌ای به حال خود رها شوند و باید هر چه سریع‌تر این واحدها آباد شوند.

وی با بیان اینکه هپکو و سایر واحدهای تولیدی گوشت قربانی نیستند که به حال خود رها شوند بیان کرد: واحدهای تولیدی سرمایه‌های ملی هستند و خیانت به سرمایه‌های ملی حرام است و قدر سرمایه‌های این کشور باید دانسته شود.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: تخلفات متعددی در واگذاری و حمایت از واحدهای تولیدی از سوی برخی افراد و بانک ها صورت گرفته و ما معتقدیم واحدها و صنایع تولیدی استان هر چه سریع‌تر باید احیا شوند و مدیرانی لایق و پاک دست در راس مدیریتی آن قرار بگیرند که البته بانک‌ها باید تمام تلاش خود را برای حل مشکل واحدهای تولیدی به‌کار بگیرند و فقط به فکر این نباشند که جیب‌های خود را پر کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید