» صفحه اصلی » اهداف شکل‌گیری انقلاب باید برای آیندگان تبیین شود
صفحه اصلی

اهداف شکل‌گیری انقلاب باید برای آیندگان تبیین شود

۱۲ بهمن ۹۵ 1۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی ظهر امروز در جشن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آمل با اشاره به اینکه امام راحل در آن شرایط سخت و ناامنی در ایران با وجود رژیم سلطنت خواست در میان مرم باشد و به سمت پیرزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: نظام ما متکی با مردم است و در این نظامی که با تصمیم‌گیری مردم دوام و قوام آن به دست مردم و با عنایت خدای متعال رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ انقلابی مثل انقلاب اسلامی در جهان اتفاق نیفتاده است افزود: در مصر انقلابی شده و سرانجام به پیروزی ختم شد اما آرامش و امنیت در آن کشور به دلیل نبود جامعیت و نداشتن رهبری آگاه روی نداد و ضررهای فراوانی دیدند.

مرتضوی با بیان اینکه ما مدیون رهبری آگاه، فقیه عالی‌قدر هستیم که فرصت آگاهی را به ملت ایران برگرداند عنوان کرد: ما قصه‌های مجلس و کشور پادشاهی از کاپیتالیسیون تا برنامه‌های دیگر را که عزت ملت به تاراج گذاشته بود خاطرمان است و نگاه حضرت امام عزت و آگاهی مردم بوده است.

وی ادامه داد: اگر نگاه به مردم به مردم باشد دوام و قوام این نظام تا قیامت است و مردم شامل زن و مرد یک جامعه فکری در مسیر ارزش‌های نظام است جامعه‌ای با وحدت و همدلی آن نگاه یکپارچگی را رقم زند.

مرتضوی با اشاره به اینکه امروز رهبری نظام نیز با همان نگاه مردمی و همدلی است و آن شعارهای اخیر نیز نگاهش به مردم و حرف‌هایش بر مبنی دین و ماندگاری نظام بر مردم است تصریح کرد: برای داشتن یک نظام ایده‌آل باید به سمت یک وحدت و هم‌دلی و در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهدا باشد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه اگر می‌خواهیم انقلاب را بشناسیم از سال ۴۱ تا ۵۷ از صحبت‌های امام راحل(ره) در نقاط مختلف زندگی‌اش باید جستجو کرد که نگاه ایشان قرآن و مردم بوده است گفت: مهم‌ترین نگاه ایشان صداقت و خدمت به این مردم بوده است و  تنها انقلابی که مردم فریاد زدند و مشت‌شان قرآن و حق طلبی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز باید از گذشتگان درس بگیرند بیان کرد: ملت ما با توکل بر خدای منان به رهبری حضرت امام راحل(ره) و با یاد و نام ایشان پایه این انقلاب را با نثار خون‌ شهدا شکل گرفت.

عباس مرزبند با اشاره به اینکه انقلابی با آن ویژگی‌هایش ممتاز تا انقلاب امام زمان(عج) خواهد ماند ادامه داد: انقلاب اسلامی با سه اصل اسلامی بودن، مردمی بودن و رهبری آگاهی و آگاهانه داشتن حفظ شد و قطعا حفظ خواهد ماند تا به دست حضرت حجت(عج) برسد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید