» صفحه اصلی » ولایت مداری حضرت زهرا(س) الگوی جامعه اسلامی باشد
صفحه اصلی

ولایت مداری حضرت زهرا(س) الگوی جامعه اسلامی باشد

۲۲ بهمن ۹۵ 0۰55

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد شامگاه جمعه در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که در حسینیه شهدا برگزار شد، اظهار داشت: حضور ملت در مراسم راهپیمایی امروز نشان داد که مردم علاقه مند به اسلام و انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

وی بااشاره به فرارسیدن سال روز شهادت حضرت زهرا افزود: اهل بیت(ع)  نور واحد هستند اما امام زمان(عج) فرمودند حضرت  فاطمه (س) برای من اسوه و الگو است که این موضوع نشان دهنده جایگاه و ارزش این بانوی پاکدامن است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) عمر کوتاهی داشت و مصیبت زیادی را متحمل شد و رنج و درد زیادی کشید.

نظری منفرد با اشاره به لزوم الگوگیری از ساده زیستی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی پاکدامن زندگی ساده ای داشت که باید الگوی جامعه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات امام زمان نیز ظلم ستیزی ایشان است، تصریح کرد: زهدی که حضرت زهرا(ع) و امام علی(ع) داشتند الگوی امام زمان(عج) است و اینکه امام زمان(عج) فرمودند حضرت زهرا(س) اسوه است چون ظلم ستیز بود و در برابر ظلم ایستادگی کرد.

نظری منفرد با اشاره به ولایت مداری حضرت زهرا(س) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) ولایت مدار بود و به برای حمایت از امام علی حاضر شد همه هستی خود را فدا کند.

استاد  حوزه علمیه گفت: جامعه اسلامی باید پای ولایت مداری بایستد و همانند حضرت زهرا(س) برای حمایت از ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید