» صفحه اصلی » گردنه توسکستان همچنان مسدود است
صفحه اصلی

گردنه توسکستان همچنان مسدود است

۲۵ بهمن ۹۵ 0۰5

[ad_1]

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: بارش شدید برف و کولاک در گردنه‌های استان سمنان همچنان ادامه دارد و مسیر ارتباطی استان سمنان به گلستان مسدود است.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف و کولاک سبب مسدود شدن این محور شده است افزود: لغزندگی مسیر و ناایمن بودن مسیر تردد علت مسدود بودن مسیر است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تردد در تمام محورهای استان سمنان با زنجیر چرخ امکانپذیر است افزود: تردد خودروها در گردنه خوش ییلاق که شاهرود را به آزادشهر متصل می‌کند تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سرهنگ خسروجردی افزود: تردد در محور‌های شاهرود-مجن، شهمیرزاد به فولاد محله و همچنین محور آهوان نیز تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی از بارانی بودن سایر محورهای استان سمنان خبر داد و افزود: محور سمنان به گرمسار نیز به‌علت بارندگی لغزنده است و لذا تردد در این مسیر باید با احتیاط صورت گیرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به کمک رسانی نیروهای پلیس و نیروهای راهداری تصریح کرد: رانندگان تا اطلاع ثانوی از تردد در مسیرهای مسدود خودداری کنند.

سرهنگ خسروجردی از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری در مسیرهای برف‌گیر خودداری کنند و در صورت ضرورت زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و تغذیه کافی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید