» صفحه اصلی » جوانان خوزستانی در مسابقات جهانی مهارت حضور می‌یابند
صفحه اصلی

جوانان خوزستانی در مسابقات جهانی مهارت حضور می‌یابند

۲۶ بهمن ۹۵ 0۰7

[ad_1]

عبدالنبی ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت با حضور برگزیدگان مسابقات مهارت کشورهای مختلف جهان در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

وی افزود: تعدادی از جوانان خوزستانی که در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شرکت کردند و مقام به دست آوردند در این مسابقات حضور می‌یابند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت جوانان خوزستان ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره، سه مدال برنز و سه مدالیون در ۱۰ رشته مهارتی کسب کردند که مراسم تجلیل از آنها با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن اجتماعات سردار سرلشکر علی هاشمی استانداری برگزار شد.

وی در ادامه به معرفی شرکت کنندگان در مسابقات جهانی مهارت پرداخت و بیان کرد: مهدی نبگانی در رشته تهویه و تبرید و سید مهدی موسوی در رشته فرز CNC که رتبه نخست مسابقات ملی مهارت را کسب کرده بودند و مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویختند در مسابقات جهانی مهارت شرکت خواهند کرد.

ساعدی  اضافه کرد: همچنین علی باقری‌کاهکش در رشته جوشکاری و سید مهدی موسوی لب‌رودی در رشته کاشی‌کاری دارنده رتبه دوم کشور و مدال نقره مسابقات ملی مهارت هستند. زیبا امیدیان در رشته آشپزی، کیوان شجری در رشته فناوری اطلاعات راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت و احمد موالی در رشته فناوری اطلاعات مدیریت شبکه نیز که رتبه سوم و مدال برنز این مسابقات را ازآن خود کردند که در مسابقات جهانی مهارت حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی مهارت مهر ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که هنرجویانی از سراسر دنیا در آن با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: عارف اسکندری، پیروز گرجیان و احمد مزرعه در هفدهمین مسابقات ملی مهارت که به ‌ترتیب در رشته‌های فناوری اتومبیل، کنترل صنعتی و طراحی مهندسی مکانیک موفق به دریافت مدالیون افتخار(دیپلم افتخار) شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید