» صفحه اصلی » تکمیل نشدن پل حصارک در وضعیت فعلی آسیب به مردم حصارک است
صفحه اصلی

تکمیل نشدن پل حصارک در وضعیت فعلی آسیب به مردم حصارک است

۲۷ بهمن ۹۵ 0۰8

[ad_1]

حسام عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: پل شهدای حصارک ۶ سطحی است و این پل در شرایط فعلی نه تنها به مردم حصارک کمک نکرده است بلکه به این مردم آسیب هم زده است.

وی با بیان اینکه این پل در حال حاضر دسترسی‌های خوبی را ایجاد کرده است، ادامه داد: همزمان با بلوار شهید بهشتی، ادامه بلوار ماهان(سربازان گمنام) در حال تکمیل است و این بلوار در ادامه به بلوار خوارزمی حصارک می‌رسد.

عباسی بیان کرد: با اتصال بلوار شهید بهشتی به بلوار خوارزمی دسترسی مردم به مناطق انتهایی بلوار شهید بهشتی و حصارک آسان‌تر شود.

عضو شورای‌شهر کرج با بیان اینکه تقاضا برای تردد از کمالشهر به سمت مناطق شمالی کرج زیاد است و در حال حاضر مسیری برای ورود از کمالشهر به روی بلوار خوارزمی وجود ندارد، گفت: مردم به ناچار از سه راه پست خانه و یا دوربرگردان بیمارستان رجایی وارد بلوار خوارزمی می‌شوند که این مسیر طولانی باعث ایجاد مشکلاتی از جمله ترافیک سنگین در این منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولین نباید منتی بابت احداث پل حصارک بر سر مردم این منطقه بگذارند، افزود: تکمیل نشدن پل حصارک در وضعیت فعلی آسیب به مردم حصارک است که البته این پل توسط شهرداری تکمیل می‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه درخواست طرحی ۲ فوریتی مبنی بر ایجاد مسیر غرب به شمال به صورت پل روگذر یا زیرگذر در اطراف پل حصارک به شورای شهر داده شده است، بیان کرد: احداث چنین پلی در این منطقه قطعاّ در کاهش ترافیک سنگین  حصارک موثر است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید