» صفحه اصلی » استاندار کرمان از روستاهای سیل‌زده رابر بازدید کرد‌
صفحه اصلی

استاندار کرمان از روستاهای سیل‌زده رابر بازدید کرد‌

۵ اسفند ۹۵ 1۰24

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استاندار کرمان با حضور در روستاهای سیل‌زده شهرستان رابر از نزدیک در جریان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی، جایگاه‌های نگهداری دام و مزارع و باغات مردم قرار گرفت.

وی در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: ستاد بحران شهرستان‌ها و استان میزان خسارت سیل در استان کرمان را جمع‌آوری کرده است.

استاندار کرمان افزود: میزان خسارت برآورد شده برای تعیین تکلیف نهایی و جبران خسارات به هیئت دولت ارسال شده و به محض وصول اعتبار لازم برای رفع مشکلات مناطق سیل‌زده اقدام می‌کنیم.

نمایشگاه خوشنویسی جشنواره قرآن و عترت استان کرمان در بم افتتاح شد

نمایشگاه آثار برگزیده بخش خوشنویسی جشنواره فرهنگی، هنری قرآن و عترت استان کرمان در شهرستان بم با حضور مسئولین و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم آثار  خوشنویسی ارسال شده به این جشنواره ۴ اثر از آثار برگزیده و اساتید خوشنویسی استان و شهرستان بم است که به مدت یک هفته در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه خوشنویسی جشنواره قرآن و عترت استان کرمان در بم به مدت یک هفته از ساعت  ٧ صبح الی ١٩ دایر است.

پنجمین همایش سالانه انرژی پاک در کرمان آغاز شد

پنجمین همایش سالانه انرژی پاک در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان کرمان آغاز بکار کرد.

این همایش با هدف آشنایی متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی و صنعتی کشور با فعالیت یکدیگر، مبادله اطلاعات و ایجاد ارتباط بین صنعتگران و پژوهشگران، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه‌های گوناگون فناوری‌های انرژی پاک و برگزاری سخنرانی علمی در حال برگزاری است.

انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، انرژی‌ برق – آبی، پیل سوختی و هیدروژن و انرژی‌های زیستی از محورهای این کنفرانس علمی در کرمان است.

پنجمین همایش سالانه انرژی پاک طی دو روز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید