» فرهنگی، هنری » سینما و تئاتر » وزیر شعار (مرتضایی‌فر) در آینه تصاویر
سینما و تئاتر

وزیر شعار (مرتضایی‌فر) در آینه تصاویر

۲۶ اردیبهشت ۹۶ 0۰110

[ad_1]

خبرگزاری فارس ـ گروه تاریخ: آنان که رویدادهای مبارزاتی سالیان منتهی به انقلاب و نیز سه دهه پس از استقرار نظام اسلامی را به خاطر دارند،صدای پرطنین،گرم وانگیزه آفرین مردی را به یاد می آورند که بی اغراق،در مجامع دینی و انقلابی،شور می‌آفرید و نمادی از احساس و اراده قاطع مردم به شمار می رفت.

 

 

دهه ۶۰. مجلس شورای اسلامی، حاج محمود مرتضایی فر در گفت وگو با آیت الله سید علی خامنه ای در حاشیه یکی از مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس.

۱۲ بهمن ۱۳۵۷. بهشت زهرای تهران،حاج محمود مرتضایی فردرکنار امام خمینی

 مرداد ۱۳۵۸. نماز جمعه تهران،حاج محمود مرتضایی فر در کنار آیت الله سید علی خامنه ای در آغازین روز از امامت جمعه ایشان

 

حاج محمود مرتضایی فر، فعالیت‌های تبلیغی – مذهبی خود را از مسجد هدایت و اداره برنامه های آن آغاز کرد و تا واپسین سالیان حیات، پابه پای انقلاب و نظام اسلامی پیش آمد و در تمامی این سالیان طولانی،این همه را افتخاری و از سر اعتقاد به انجام  رساند.

کلام آخر اینکه تجلیل از چنین چهره هایی،نه بزرگداشت یک فرد که تکریم جریانی انقلابی و دینی است که امثال اینان، در جریان آن قرار داشتند و در زمره داعیه دارانش به شمار می رفتند.

تصاویری که پیش روی دارید،به مناسبت چهارمین سالروز درگذشت آن مرحوم به شما تقدیم می شود و در بردارنده جلوه هایی از ادوار گوناگون حیات تبلیغی اوست. امید آنکه مقبول افتد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید