» مطالب گذشته » تصمیم اتخاذ شده در مورد محدودیت برای عکاسان خبری در مجلس صحیح نیست/ تأکید بر حضور پررنگ‌تر خبرنگاران در مجلس برای شفافیت بیشتر
مطالب گذشته

تصمیم اتخاذ شده در مورد محدودیت برای عکاسان خبری در مجلس صحیح نیست/ تأکید بر حضور پررنگ‌تر خبرنگاران در مجلس برای شفافیت بیشتر

۳ شهریور ۹۶ 0۰7

[ad_1]

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در مورد حضور عکاسان خبری در مجلس گفت: بنده مخالف تصمیم اتخاذ شده درباره حضور عکاسان هستم و عکاسان باید کاملاً آزادانه در مجلس حضور پیدا کنند.

وی افزود: ما هرچه به سمت شفافیت اطلاعات و شفافیت در رفتار و سکنات پیش رویم مسئله‌ای است که به نفع حتی خود نمایندگان است. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: من معتقدم که حتی بیشتر از گذشته باید فضا برای حضور عکاسان و خبرنگاران در مجلس فراهم شود چرا که شفافیت و انعکاس دقیق اخبار از بسیاری از مسائل که به نفع مردم نیست جلوگیری می‌کند. 

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: من از مجلس تقاضا کردم که میزان فعالیت و حضور غیابم را در جلسات علنی مجلس و کمیسیون بودجه در اختیار عموم مردم قرار داده شود تا موکلین بدانند نماینده‌ای را که انتخاب کرده‌‌اند چگونه به انجام وظیفه نمایندگی خود می‌پردازد.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید