» مطالب گذشته » اسکان زلزله‌زدگان سراب در اولویت قرار دارد/ اعزام ۱۰ دستگاه آواربردار به منطقه
مطالب گذشته

اسکان زلزله‌زدگان سراب در اولویت قرار دارد/ اعزام ۱۰ دستگاه آواربردار به منطقه

۶ شهریور ۹۶ 2۰73

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، خلیل ساعی عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده «ایوق» واقع در شهرستان سراب اظهار کرد: با اطلاع اولیه از وقوع زلزله دستگاه‌های ذی‌ربط وارد عمل شدند و کار امدادرسانی را شروع کردند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این زمینه اظهار کرد: شرکت مخابرات از همان ابتدا با افزایش دو برابری ظرفیت مخابراتی منطقه وارد عمل شد تا قطعی تلفن و مکالمات به حداقل ممکن برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در این حادثه خوشبختانه فوتی نداشتیم و مصدومان حادثه نیز دچار آسیب‌دیدگی شدید نشدند.

وی از اعزام ۲۰ دستگاه اسکلت فلزی و ۱۰ دستگاه آواربردار به روستای «ایوق» و «سرچشمه» خبر داد و گفت: شرکت آب و فاضلاب اقدام به آزمایش آب شرب منطقه کرده و نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و نیروهای دانشکده علوم پزشکی سراب نیز نهایت همکاری را با ستاد بحران داشتند.

فرماندار سراب نیز با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان تشکیل جلسه داده و اعضای آن در محل حادثه حضور یافتند تا به ارزیابی خسارت‌های وارده بپردازند، ابراز داشت: اسکان آسیب‌دیدگان با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی به صورت خانه محور، محله محور و منطقه‌ای خواهد بود و در مواقع لزوم از سالن‌های ورزشی، مدارس، مساجد و سالن‌های مراکز خدماتی استفاده خواهد شد.

داوود گرشاسبی ادامه داد: بنیاد مسکن به برآورد خسارت خواهد پرداخت و اسکان دائمی قبل از فرارسیدن سرما صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱ /۳۰ /

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید