» مطالب گذشته » آمدی جانم به قربانت ولی بی «سر» چرا؟
مطالب گذشته

آمدی جانم به قربانت ولی بی «سر» چرا؟

۱۱ شهریور ۹۶ 0۰132

[ad_1]

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه افکار نوشت: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و تایید و تکذیب‌های رسانه ای، پیکر بی سر شهید محسن حججی که چند هفته‌ای است فضای جامعه ایران را تحت تأثیر خود قرار داده است به رزمندگان مقاومت تحویل داده شد.  خانواده شهید حججی نیز برای مشایعت پیکر مطهر این مدافع حرم به سوریه سفر کردند.

 

در ایران همه چیز مهیای بهترین استقبال از شهید حججی است؛  از تابلوهای خیابانها و دل های مردمان قدرشناس گرفته تا فضای مجازی؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از شنیدن اولین خبر از برگشتن پیکر شهید حججی شروع کردند به نوشتن متن هایی برای این سرباز وطن.

 

لیلا اوتادی بازیگر جوان کشورمان نیز روز گذشته این دلنوشته را منتشر کرد:

ازصبح که بیدارشدم دارم فکر مى کنم که چقدررابطه هست بین عیدقربان با سربریدن، بین قول برگشت در روز عرفه با سردار بی سر، بین سر دادن در راه اعتقاد شخصى وکربلا، بین اسماعیل و محسن؛ بعضی وقت‌ها همه چیز باهم جور در میاد، جدا از هر اعتقادى یا دین و مذهبى، هممون دلمون مى خواد زندگیمون همه چیزش جور دربیاد وچه رابطه ى زیبایی است اگه خداوند خواسته دلتو درسرنوشتت قراربده.

 توى این دو روزهمش حال مادر و همسر و خواهر و خانواده شهیدحججى رو تصور مى کنم، … به خانه خوش آمدى محسن خان.

کاربران فضای مجازی نیز این گونه به استقبال پیکر بی سر شهیدحججی رفتند:

علی آبادی در توئیترش نوشت: شهید هم ابراهیم بود هم اسمعیل با پای خود به قربانگاه رفت و هستی‌اش را فدای حریم آل‌خدا‌ کرد و راهی که با پا رفته بود بی سر برگشت.

کاربری به نام «زهرا» توییت کرد: آمدی جانم به قربانت ولی بی سر چرا؟

مجتبی در صفحه شخصی‌اش نوشت: پیکر محسن به زودی می‌آید. به یعقوب‌های ایران بگویید آمدن یوسفتان نزدیک است.

علی جعفری این توییت را بازنشر داد: شهید حججی ثابت کرد می‌توان طوری زندگی کرد که خداوند خریدار سر گردد و شهادت و عزت را به بها بپردازد.  حسین سلمانی به نکته جالبی اشاره کرد: زمانه عجیبی است هفتاد ساله‌ها برای ریاست دست و پا میزنند و دهه هفتادی‌ها برای شهادت.

محمد میرزایی از فعالان رسانه‌ای در اینستاگرامش این شعر را منتشر کرد: شرمنده‌ایم زدوست که دل نیست قابلش باید برای هدیه سری دست و پا کنیم.

جواد آقایی نوشت: محسن جان برمیگردی به وطن تاکسی جز اربابت، بی کفن و سر بریده دور از وطن نباشد

ساسان سروش توییت کرد: قهرمان با تبلیغات ساخته نمیشه قهرمان کسی است که قلب ملت رو فتح میکنه. شهید حججی خودشو برای خدا وقف کرد و مردم عاشق شدن.

در صفحه توئیتری« کهف الحصین» آمده است: عشق داره برمیگرده … فقط یک هشتگ نیست بلکه لحظه شماری یک ملت قدردان برای بازگشت پیکر جوانی است، که نماد عزت واقتدار این سرزمین است…

فرید ابراهیمی از فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز این متن را منتشر کرد: این بار، نه ابراهیم بود و نه جبرائیل و نه فدیه ای. اسماعیل بود و قاتل و قداره و قربانگاه. و ناگاه ذبح عظیم!

صفحه « گلستان ۲۴» نوشت: بزودی یک سامانه هوای بهشتی از غرب کشور وارد می‌شود.

می آید و زخم ناگهانی بر دوش تصویر دو چشم آسمانی بر دوش از دشت بزرگ عشق بر می‌گردد او نزد خدا رفته و ما خانه به دوش.

امین اسدی معتقد است: باید جوری از شهید بی سرمان ( شهیدحججی ) استقبال کنیم که در تاریخ بنویسند مردم ایران مثل اهالی کوفه نبودند.

یکی از کاربران نیز نوشت: برای قدرت نفوذ این شهید همین بس که یه عده که اصلا فکرشو هم نمی‌کردم، اواتارشون(عکس حساب شخصی) رو شهید حججی گذاشتن.

علی مختارزاده این شعر را بازنشر کرد: هرکسی دنبال خبر میگرده، بهش بگین عشق داره برمی گرده، عشق میاد همین روزا خیلی زود، عشق میاد تازه میفهمیم کی بود.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید