» مطالب گذشته » خسارت ۵۰ میلیارد تومانی سیل به واحدهای مسکونی و تجاری روستاهای لنگرود
مطالب گذشته

خسارت ۵۰ میلیارد تومانی سیل به واحدهای مسکونی و تجاری روستاهای لنگرود

۱۸ شهریور ۹۶ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمدعلی نجفی امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده که با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، نماینده لنگرود و دیگر مسئولین استان و شهرستان انجام شد در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسانی باید تا حل کامل مشکلات و اتمام کار در مناطق سیل‌زده لنگرود، حضوری قوی داشته و منتظر اعتبارات و جبران خسارت نمانند.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به مناطق سیل‌زده تا حل کامل مشکلات گفت: با کمک مدیران استانی و شهرستانی شرایط اسکان برای آسیب دیدگان دیوشل و تالش محله لنگرود فراهم و با حضور خوب نیروهای امدادی و هلال‌احمر ارزاق موردنیاز ۵۰۰ خانواده آسیب‌دیده تأمین و اسکان داده شدند.

استاندار گیلان افزود: واحدهای مسکونی خسارت‌دیده با کمک بنیاد مسکن بازسازی می‌شود و طی هماهنگی که با مسئولین در ستاد مدیریت استان گرفته شد مقرر شد فهرست کاملی از واحدهای مسکونی که به‌صورت کامل تخریب شدند و خانوارهایی که باید از تسهیلات برخورد دار شوند به ستاد بحران ارائه شود.

نجفی میزان برآورد خسارت‌های اولیه در دیوشل و تالش محله لنگرود را حدود ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: برخی از خیابان‌ها، پل‌ها و دیواره سازی‌های رودخانه نیز آسیب جدی دیده است که میزان خسارت آن‌ها نیز بعد از برآورد هزینه، اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان از پیگیری‌های دفتر معاون اول رئیس‌جمهور و تماس‌های تلفنی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزیر کشور به‌منظور پیگیری از نحوه خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: تعدادی از خودروهای اهالی محل نیز در این سیل دچار خسارت شد که تسهیلات ۵ میلیون تومانی برای خودروهای آسیب‌دیده در این سیل در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ن

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید