» مطالب گذشته » طرح مشاوره خانواده در خبرگزاری فارس کلید خورد
مطالب گذشته

طرح مشاوره خانواده در خبرگزاری فارس کلید خورد

۱۹ شهریور ۹۶ 0۰6

[ad_1]

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، خانواده به عنوان کوچک‌ترین و در عین حال مهم‌ترین رکن جامعه نقش اساسی در تعالی آن دارد و همچنین وجود مشکلات در خانواده باعث تسری آن به کل جامعه می‌شود. 

از سویی برخی خانواده‌های ایرانی امروز گرفتار مشکلات و مسائل عدیده‌ای هستند. از مسائل مبتلابه میان همسران گرفته تا روابط بین فرزندان و والدین و شیوه‌های صحیح تربیت کودک و مواجهه با مسائل اجتماعی خانواده‌ها و… مسائلی هستند که خانواده‌ها را درگیر مشکلاتی می‌کند که شاید راهکار ساده‌ای داشته باشد اما به مروز زمان پیچیده‌تر می‌شود. 

در بسیاری از موارد یک مشاوره صحیح و دلسوزانه می‌تواند از بزرگ‌تر شدن بهمن مشکلات خانوادگی جلوگیری کند، مشاوره‌ای که مبتنی بر عقل، تجربه و قابلیت اجرا بودن مبتنی باشد. از این رو گروه جامعه خبرگزاری فارس بنادارد با هم‌راهی و همکاری مراکز تخصصی در این زمینه خدمات مشاوره‌ای را در اختیار خانواده‌های محترم قرار دهد. 

نحوه ارائه این خدمات به صورت رایگان و از طریق ارسال سوالات مراجعان به کانال ارتباطی مجازی در نظر گرفته شده از سوی خبرگزاری فارس است. 

به همین منظور به صورت هفتگی موضوعات مبتلابه در حوزه خانواده که از سوی مخاطبان ارائه می‌شود از سوی خبرگزاری برای بررسی و ارائه مشاوره به کار‌شناسان مربوطه ارسال می‌شود. 

معضلات و مشکلات مطرح شده به همراه راه حل‌های پیشنهادی مشاورین بدون ذکر نام و یا با نام مستعار مخاطبین منتشر می‌شود تا سایر افراد که مشکلات مشابهی دارند بتوانند استفاده لازم را ببرند. 

در گام اول از خدمات مشاوره‌ای کلینیک خانواده موسسه فرهنگی سرچشمه (شهدای انقلاب اسلامی) که دارای مشاورین تحصیلکرده و مجرب و متعهد است استفاده می‌شود و در آینده دایره این همکاری گسترده‌تر خواهد شد. 

مخاطبین برای استفاده از این خدمات می‌توانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی jamee@farsna.net ارسال نمایند. 

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید