» مطالب گذشته » برخی آقازاده‌ها خود را صاحب ژن برتر می‌دانند/ انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی رانت است
مطالب گذشته

برخی آقازاده‌ها خود را صاحب ژن برتر می‌دانند/ انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی رانت است

۲۱ شهریور ۹۶ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در خصوص انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی کشور اظهار کرد: انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی نوعی رانت محسوب می‌شود که باید جلوی اینگونه اقدامات گرفته شود.

وی اظهار کرد: این اقدام در انتصاب مدیران خلاف قسمی است که نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی قبل از شروع فعالیت خود خورده‌اند. 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: در حالی که مسیر برای بسیاری از فارغ‌التحصیلان نخبه برای پیدا کردن شغل بسته است چطور آقازاده‌هایی که خود را صاحب ژن برتر می‌دانند به این راحتی صاحب پست‌های مدیریتی می‌شوند. 

سلیمی بیان کرد: مسؤولینی که فرزندان و اقوام خود را در پست‌های مدیریتی قرار می‌دهند چطور می‌توانند در برابر ملت ایران بایستند و حرف از اشتغال و رفع بیکاری بزنند؟

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه قبح انتصابات فامیلی در کشور شکسته شده است، اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی از افراد در پست‌های مدیریتی که می‌گیرند اول به دنبال ایجاد پست و مقام برای فرزندان و فامیل خود هستند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان اینکه استفاده از آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی به اعتماد عمومی ضربه می‌زند، افزود: باید با ساز و کاری مناسب جلوی این گونه انتصابات گرفته شود. 

سلیمی خاطرنشان کرد: در جامعه‌ای که شهید حججی‌ها در آن اینگونه افتخار آفریدند نباید شاهد این نوع انتصابات باشیم.

انتهای پیام/ج/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید