» مطالب گذشته » کشتار مسلمانان میانمار با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد/ سکوت برابر این کشتار وحشیانه جایز نیست
مطالب گذشته

کشتار مسلمانان میانمار با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد/ سکوت برابر این کشتار وحشیانه جایز نیست

۲۳ شهریور ۹۶ 0۰7

[ad_1]

یوناتن بت‌کلیا، نماینده مسیحیان آشوری و کلانی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با محکومیت کشتار مسلمانان در میانمار گفت: در هر جای دنیا که آشوب و کشتار وجود دارد دست ‌آمریکا و رژیم صهیونیستی در آن دیده می‌‌شود و در مورد کشتار مسلمانان در میانمار نیز شاهد حمایت آنها از این وضعیت هستیم.

وی افزود: با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از کشتار و ظلم و ستم به مسلمانان میانمار این افراد یا کشته شده و یا از خانه و زندگی خود آواره می‌شوند و در سخت‌ترین شرایط به دور از منازل مسکونی خود در جنگل‌ها و … زندگی می‌کنند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که متاسفانه تمام مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در قبال کشتار مسلمانان میانمار سکوت اختیار کرده‌اند و گویا چشم و گوش آنها در قبال این موضوع کور و کر شده است و هیچ چیز را نمی‌بینند و نمی‌شنوند.

بتکلیا خاطرنشان کرد: تمامی کشورهای غیرمتعهد باید به موضوع کشتار مسلمانان در میانمار ورود جدی داشته باشند و اقدامات لازم را در این باره صورت دهند تا از ادامه این کشتار جلوگیری شود.

وی افزود: کشتار مسلمانان میانمار دور از شرافت و انسانیت است و باید بگویم که یک حیوان هم رفتاری اینچنینی ندارد.

نماینده مسیحیان آشوری و کلانی در مجلس در پایان گفت: بنده به عنوان یک فرد مسیحی این اقدامات را محکوم می‌کنم و سکوت در قبال این کشتار را جایز ندانسته و صحیح نمی‌دانم.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید