» مطالب گذشته » تکمیل ۶۰ طرح اولویت‌دار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سال ۹۵
مطالب گذشته

تکمیل ۶۰ طرح اولویت‌دار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سال ۹۵

۲۳ شهریور ۹۶ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار عبادالله عبداللهی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران احداث خطوط ۷ و ۸ مترو که در مجموعه سپاسد اظهار داشت: در سال ۹۵ یعنی سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، قرارگاه توانست اقدامات گسترده‌ای در عرصه سازندگی داشته باشد.

وی گفت: این مجموعه همواره به دنبال محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی است؛ براین اساس سال گذشته اولویت‌بندی صورت گرفت و اجرای ۶۰طرح عمرانی بزرگ در دستور کار قرار گرفت که همه این طرح‌ها اجرا شد و به اتمام رسید.

سردار عبداللهی افزود: از این تعداد ۵ طرح به گروه سپاسد محول شده بود که این مجموعه عظیم نیز توانست طرح‌ها را با موفقیت به پایان برساند.

وی گفت: از جمله این طرح‌ها در حوزه ریلی خط ۷ و ۸ مترو بود که فقط در خط ۷، بیست و هفت کیلومتر حفر تونل صورت گرفت و کار گسترده‌ای انجام شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: اجرای خط ۸ نیز از نظر کیفیت بی‌نظیر بود.
سردار عبداللهی با بیان اینکه قرارگاه خاتم در اجرای طرح‌های سازندگی بار بزرگی را در کشور به دوش دارد، گفت: با وجود همه تحریم‌ها قرارگاه ثابت قدم ایستاده است.

وی با مقایسه مزیت‌های خطوط ریلی با خطوط ارتباطی جاده‌ای افزود: کاهش تلفات جانی، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف سوخت از جمله مزیت‌های احداث خطوط ریلی است.

سردار عبداللهی گفت: پیرو جلساتی که با مسئولان مدیریت شهری در تهران داشته‌ایم هم شورای شهر و هم شهرداری تهران بر گسترش خطوط ریلی تأکید دارد.

وی افزود: در سال ۹۶ نیز حدود ۶۰ طرح در اولویت قرار می‌گیرد و ما مصمم هستیم این طرح‌ها را نیز اجرا کنیم.

در این مراسم از ۱۸ نفر کارگر، تکنسین، مهندس و مدیران ارشد که در اجرای خطوط ۷ و ۸ مترو حضور داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید