» مطالب گذشته » ارائه لیست اموال از سوی ۹ نفر در دولت دوازدهم/ واکنش اژه‌ای به صحبت‌های وزیر اطلاعات در خصوص کانال‌های تلگرامی
مطالب گذشته

ارائه لیست اموال از سوی ۹ نفر در دولت دوازدهم/ واکنش اژه‌ای به صحبت‌های وزیر اطلاعات در خصوص کانال‌های تلگرامی

۲۶ شهریور ۹۶ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص مسئولانی که هنوز لیست اموالشان را اعلام نکرده‌اند، گفت: کسانی که مشمول ماده قانونی می‌شوند و قبل از ورود به دوره کاری خود و بعد از اتمام دوره کاری خود باید لیست اموالشان را بدهند ۱۲ نفر هستند که ۶ نفر انها گزارش پایان دوره خود را داده اند اما هنوز ۶ نفر دیگر اعلام نکرده‌اند.

وی گفت: از کسانی که در دولت دوازدهم هستند هم تعداد ۹ نفر لیست اموالشان را داده‌اند اما باقی هنوز لیست اموالشان را ارائه نکرده‌اند، از این ۹ نفر ۲ نفر جدید و ۷ نفر وزیر سابق هستند.

اژه ای در پاسخ به این سوال که سازمان بازرسی از وقوع یک سری آتش سوزی‌های عمدی برای مخدوش شدن یک سری اسناد با خبر شده است، آیا صحت دارد؟ گفت: در بازرسی از شبکه بهداشتی در شیروان یک آتش سوزی عمدی رخ می‌دهد که البته عمدی بودن آن فعلاً در اولین گزارش قید شده است و فردی هم دستگیر شده اما هنوز اعترافی به دخالت در این آتش سوزی نداشته است.

سخنگوی قوه قضائیه درخصوص این موضوع که علوی گفته است ما به مرتبطان با کانال آمدنیوز تذکر داده‌ایم و می‌شود فهمید که این ارتباط با مرتبطین وجود دارد و چرا با اینها برخوردی نشده است، گفت: در خصوص شبکه های مختلف تلگرامی که جریانات ضد انقلابی هم در آن مرتکب جرائم سنگینی می‌شوند تلاش می‌کنیم تا برخورد شود اما اینکه دادستان از وزیر توضیحی خواسته یا خیر اطلاعی ندارم اما این نکته را عرض کنم که کسانی که با ضد انقلاب مرتبط هستند چه بسا این خبر را نداشته باشند و ندانسته این کار را کرده باشند، اینگونه تذکرات به این افراد طبیعی است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در بهمن ماه در خصوص رسیدگی به اموال مسئولان گفتید نمی شود تا اردیبهشت ماه این قانون را اجرا کرد و ایراداتی دارد، گفت: این قانون که در مجمع مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد اما اختلافاتی پیش آمد، برای مثال ماده شماره یک در حال اجراست اما سایر مواد مشکلاتی دارد و آیین نامه آن هم هنوز کامل نشده است.

وی گفت: به هر تقدیر بخشی از مصوبه در حال انجام و بخشی از آن معلق مانده است.

ادامه دارد…
 

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید