» مطالب گذشته » مأموریت ضدانقلاب از حمله به قوه قضائیه تخریب نیروهای انقلاب و منصوبان رهبری است/ هماهنگی عناصر داخلی و خارجی در تخریب و تضعیف قوه قضائیه
مطالب گذشته

مأموریت ضدانقلاب از حمله به قوه قضائیه تخریب نیروهای انقلاب و منصوبان رهبری است/ هماهنگی عناصر داخلی و خارجی در تخریب و تضعیف قوه قضائیه

۱۳ مهر ۹۶ 0۰5

[ad_1]

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه حملات اخیر به قوه قضاییه هم از داخل و هم از بیرون سازماندهی می‌شود، اظهار داشت: بخشی از این تخریب‌ها در فضای مجازی و توسط عناصری صورت می‌گیرد که در داخل‌اند ولی مرتبط با خارج هستند و این کانال‌ها را در فضای مجازی تغذیه می‌کنند.

وی افزود: مأموریت ضد انقلاب از حمله به قوه قضاییه تخریب همه نیروهای انقلاب و اصولگرا در کشور است و موضع‌گیری در قبال دیگر نیروهای داخل کشور و از جناح‌های اصلاح‌طلب را توسط کانال‌های وابسته به جریان ضد انقلاب نمی‌بینیم.

ترقی با بیان اینکه عده‌ای از اینکه قوه قضاییه به سمت اجرای درست قانون برود و از تبعیض دور شود به هم می‌ریزند، تصریح کرد: این افراد به این خاطر به قوه قضاییه حمله می‌کنند تا این قوه نتواند بدون در نظر گرفتن استثناها در برخورد با عوامل فساد‌انگیز در رده‌های مختلف گام بردارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: چون دستگاه قضایی با جمع کثیری از مردم جامعه ارتباط دارد و به همین دلیل شاید در رده‌های پایین کاستی‌هایی متوجه آن باشد طبعاً تخریب‌ها و شایعات در این قوه اثرگذاری بیشتری نیز دارد و جریان ضد انقلاب از همین مسئله سواستفاده می‌کند.

وی با اشاره به هدف اصلی تخریب‌کنندگان رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تخریب کسانی که منصوب از جانب رهبری هستند با تخریب افرادی که با چند واسطه توسط مجلس و یا سایر مسئولین اجرایی انتخاب شده‌اند یا رأی اعتماد گرفته‌اند تفاوت دارد و حمله به منصوبین رهبری و تخریب آنها حرکتی حساب شده در جهت حذف بازوان رهبری در کشور و تضعیف رهبری است.

ترقی در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی باید با کسانی که به منصوبان رهبری حمله می‌کنند برخورد بیشتری داشته باشد چون هدف‌شان خطرناک است.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید