» مطالب گذشته » سناتور ارشد کنگره: ایران ۱۰۰ درصد در خصوص برجام همکاری داشته است
مطالب گذشته

سناتور ارشد کنگره: ایران ۱۰۰ درصد در خصوص برجام همکاری داشته است

۱۶ مهر ۹۶ 0۰6

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دایان فینستین» سناتور ارشد ایالت «کالیفرنیا» در مصاحبه با برنامه «Face the Nation» شبکه «سی بی اس» آمریکا با اشاره به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای عدم تأیید پایبندی ایران به برجام تصریح کرد: «ایران همکاری صد در صدی (در زمینه برجام) داشته است و کناره‌گیری واشنگتن از این توافق هسته‌ای، پیام بدی را برای دشمنان و رقبای آمریکا همچون کره شمالی ارسال می‌کند.

وی در خصوص جلسه کمیته قضایی سنا درباره ایران توضیح داد: «در کمیته قضایی سنا جلسه اطلاعاتی کاملی درباره ایران برگزار شد. هیچ تردیدی درباره این پایبندی ایران به محدودیت‌های برجام وجود نداشت».

این سناتور دموکرات تصریح کرد: «زمانیکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا هرکس دیگری، به مشکلی (در اجرای برجام) پی برد، خیلی فوری این مشکل برطرف شد».

فینستین سپس تأکید کرد: «من فکر می‌کنم که ایران همکاری صد در صدی داشته است».

وی درباره پیامدهای کناره‌گیری واشنگتن از برجام گفت: «بزرگترین پیامد آن، به وجود آوردن یک بحران با کره شمالی است زیرا به کره شمالی این دلیل و برهان را می‌دهد که شما نمی‌توانید به هیچ‌یک از اقدامات جمهوری‌خواهان اعتماد کنید».

فینستین سپس گفت: «وقتی انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آمریکا و آلمان با یکدیگر توافق می‌کنند تا از چیزی (برجام) حمایت کنند، و حال بعد از آنکه آمریکا یک انتخابات (ریاست‌جمهوری) را می‌گذراند و رئیس‌جمهورش تغییر می‌کند و قصد دارد ما را از این توافق خارج کند، این چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟»

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید