» مطالب گذشته » آخرین اخبار پرونده ضرب و شتم مأمور راهور توسط نماینده مجلس/ پیگیری مصرانه پلیس تا اخذ حکم و دادنامه
مطالب گذشته

آخرین اخبار پرونده ضرب و شتم مأمور راهور توسط نماینده مجلس/ پیگیری مصرانه پلیس تا اخذ حکم و دادنامه

۲۱ مهر ۹۶ 0۰9

[ad_1]

سرهنگ محمد ترحمی رئیس اداره حقوقی راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و شتم مامور پلیس راهور مستقر در فرودگاه مهرآباد توسط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شعبه ۳ بازرسی دادسرای کارکنان دولت از مجلس شورای اسلامی استعلامی در خصوص رفتار نماینده و انطباق آن با شرح وظایف کرده و منتظر پاسخ مجلس است.

رئیس اداره حقوقی راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر پرونده در دادسرای کارکنان دولت است و پلیس هم تا احقاق حق مأمور خود و اخذ حکم، دادنامه پرونده را دنبال خواهد کرد.

این مقام ارشد حقوقی پلیس با اعلام این مطلب که مقابله، برخورد و ضرب و شتم مامور پلیس در حین اجرای ماموریت جزو جرائم غیرقابل گذشت است، خاطرنشان کرد: جنبه عمومی جرم هم در این پرونده بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در ۹ مرداد سال جاری یکی از ماموران پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در فرودگاه مهرآباد مورد ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بر اساس گزارش، این نماینده قصد ورود به منطقه ویژه فرودگاه را داشت که به دلیل نداشتن مدرک شناسایی، مامور پلیس مانع از ورود وی می‌شود؛ بعد از چند دقیقه این نماینده وارد منطقه ویژه فرودگاه شده و به محض ورود به سمت مأمور پلیس راهور رفته و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در ۱۸ مهر ۹۶ در حاشیه مراسم افتتاح ۳۵ مرکز مانیتورینگ در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره آخرین پیگیری‌های پلیس در خصوص احقاق حق مامور راهور گفت: متأسفانه هرچند چنین مواردی کم بوده اما بسیار تلخ است و پلیس از طریق مراجع قانونی پیگیر این قضایاست؛ این‌گونه موارد حتی یک موردش هم زیاد است و پلیس با شدت این موارد را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید