» اجتماعی » اجتماع عظیم دختران انقلاب در حمایت از حجاب
اجتماعی

اجتماع عظیم دختران انقلاب در حمایت از حجاب

۱۷ تیر ۹۸ 1۰32

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مجموعه #دختران_انقلاب، یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و انجام کارهای فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محیط‌‌های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در زمینه عفاف و حجاب انجام می‌شود.

این مجموعه فرهنگی بار دیگر قرار است در قالب اجتماعی بزرگ در استان تهران و همچنین استان اصفهان، گامی در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بردارند، امری که به شدت از سوی خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) مورد تأکید قرار گرفته، اما امروز به جهت افزایش شیطنت‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام، شاهد عدم توجه کافی به آن در جامعه هستیم.

این اجتماع مردمی در بیستم تیر در ورزشگاه شهید شیرودی تهران و در ۲۷ تیر در حسینیه رضوی اصفهان در خیابان کمال برگزار خواهد شد. 

در اجتماع تهران که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود، خانواده‌های محترم و معزز شهدای مدافع حرم: محسن حججی، مجید قربانخانی و احمد متوسلیان، ابراهیم هادی، مصطفی احمدی روشن، حسن تهرانی‌مقدم، محمدحسین حدادیان و … حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید