» اجتماعی » مجاهدان حزب الله|حسین عبدالحسین فحص: شهادت همان راهی است که تسلیم نشدن در برابر مذلت را یاد گرفتیم
اجتماعی

مجاهدان حزب الله|حسین عبدالحسین فحص: شهادت همان راهی است که تسلیم نشدن در برابر مذلت را یاد گرفتیم

۲۴ تیر ۹۸ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, جنگ ۳۳ روزه لبنان مقاومتی است که ریشه در اعتقادات اسلامی مردم جنوب لبنان و معطوف به اراده پولادین آنان است. مردمی جنگ‌زده، محروم و زجرکشیده که در برابر تجاوز همه‌جانبه و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، تا پای جان ایستادگی کردند و طی نبردی به مدت سی و سه روز، نقشه‌های دشمن متجاوز و سلطه‌طلب را نقش بر آب زدند.اسرائیل در برابر حزب‌الله لبنان شکست را متحمل شد و با منفوریت بیشتر و شکست مفتضحانه در لاک خود فرورفت و حزب‌الله لبنان با حمایت ایران و سوریه توانست به پیروزی مقتدرانه‌ای دست یابد که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد. در این جنگ علاوه بر تعداد زیادی از مردم لبنان حدود ۵۰ نفر از رزمندگان حزب الله نیز به شهادت رسیدند و در مقابل رزمندگان مقاومت توانستند بیش از ۱۰۰ سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

در سیزدهمین سالگرد پیروزی این نبرد, وصیت‌نامه تعدادی از شهدای حزب الله لبنان که در جنگ ۳۳ روزه به فیض شهادت نائل شدند توسط خبرگزاری تسنیم منتشر می‌شود.شهید «حسین عبدالحسین فحص» با نام جهادی «ابو صادق» یکی از شهدای حزب الله در جنگ ۳۳ روزه است که در ادامه وصیت‌نامه این شهید را بخوانید و ببینید:

«برادرانم در مقاومت اسلامی به شما برادران رزمنده توصیه می‌کنم تا در این راه حسینی بمانید تا به خشنودی خدا نائل شوید و راه خدا به شهادت برسید. شما را به تقوی و پرهیزکردن از محرمات خدا توصیه می‌کنم تا به درجه رفیع شهادت نائل گردید, این شهادت همان راه محمدی اصیل است که از آن صبر و فداکاری و تسلیم نشدن در برابر مذلت را یاد گرفتیم و آرزو می‌کنم خودم را فداکنم و شهید شوم چون می‌دانید که جهاد دری از درهای بهشت است و برای رسیدن به آن باید جان خود را که گران‌ترین چیز برای انسان در این عالم است فدا کرد.

پدر و دوست عزیزم و مادر مهربانم امیدوارم مرا ببخشید چون در حق شما کوتاهی کردم و از شما تمنا می‌کنم که خبر شهادتم باعث عزت و افتخار شما باشد. مادر مهربانم از شما تمنا می‌کنم خوشحال شوید و این خواسته من از خداوند متعال است و شما می‌دانید که این آرزوی من در زندگی بود و از شما حلالیت می‌طلبم چون از خداوند متعال شهادت طلبیدم. برادرانم از شما حلالیت می‌طلبم و تقاضا می‌کنم تا در این راه که از امام حسین(علیه‌السلام) یاد گرفتیم, باقی بمانید. خواهران عزیز هنگام شنیدن خبر شهادتم مانند زینب(علیه‌السلام) باشید و غمگین نشوید بلکه سربلند باشید و بدانید که این دنیا فانی و زائل است. بنده فقیر و نیازمند رحمت خدا, ابوصادق»

 

 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید