» اجتماعی » اخبار تئاتر|قصه مردی که مو نداشت روایت می‌شود
اجتماعی

اخبار تئاتر|قصه مردی که مو نداشت روایت می‌شود

۱۹ مرداد ۹۸ 0۰6

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «مردی که مو نداشت» با نویسندگی و کارگردانی مصطفی کشتگر و بر اساس نمایشنامه‌ای از زنده‌یاد علی حاتمی شکل گرفته است. این اثر نمایشی با حضور داود فتحعلی‌بیگی دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی اجرای عمومی خود را در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد.

در نمایش «قصه مردی که مو نداشت» که هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود، بازیگران به‌ترتیب حروف الفبا عبارتند از: شیوا بافهم، امیر بشیره‌نژاد، رامین دلفانی، حامد شریف‌پور، حامد مقدسی، وحید منافی و کامران هوشمندیان.

نگین لاجوری تهیه‌کننده، هادی حدادی، فرهاد دلشادی، احسان بسی‌خواسته و فرزام شاد‌زی‌نواز گروه موسیقی، آرمین اقراری مجری طرح و مدیر تولید، فرید بیرقی سرمایه‌گذار، نغمه لاجوردی دستیار کارگردان، «PLAY + PAUSE STUDIO» ساخت تیزر، رامین برجی تصویرسازی انیمیشن، جواد خدابخش انیماتور، نگار امیدعلی طراح چهره‌پردازی، مهدی آشنا عکاس، مصطفی کشتگر طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور و محمد کرمی و آرمان علی‌رضایی مدیر صحنه نمایش «قصه مردی که مو نداشت» هستند.

تماشاخانه مشایخی میزبان نمایشی برای کودکان است

نمایش «خانه شکلاتی» به‌نویسندگی و کارگردانی «فرشید هدی»، از یکشنبه ۲۰ مرداد تا ۴ شهریور در محل تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به‌روی صحنه می‌رود. این نمایش برای کودکان است و در ساعت ۱۷ اجرا می‌شود، همچنین ساعت ۱۰ صبح ویژه مدارس و به‌صورت نیم‌بها می‌باشد.

در خلاصه این نمایش آمده: «گروهی تصمیم می‌گیرند یک نمایش ایرانی را اجرا کنند و هر کدام در قالب شخصیت‌های مختلف داستان قرار می‌گیرند؛ یکی از بازیگران که نقشی در نمایش ندارد با کمک سایر دوستان به گروه ملحق می‌شود و داستان را پیش می‌برند…».

مهران قاسم‌زاده، رزیتا موسی‌علی، علی احتشامی، سحر خاکپور، طناز حقیقت‌شنو، محسن غلامی و حدیثه حیدری بازیگران این نمایش کودک هستند.

دستیار کارگردان: الهام سلیمی، موسیقی: پژواک، طراح صحنه: محمدتقی احمدزاده، طراح لباس: تهمینه علیزاده، مدیر صحنه: سعید کریمی، هماهنگی و رزرو: سارا یزدانبخش، مدیر اجرایی: محمد دانش و طراح پوستر: علی احتشامی سایر عوامل خانه شکلاتی را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش کودک، می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند.

«شاپرک‌خانم» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «شاپرک‌خانم» بر اساس نمایشنامه «بیژن مفید» به‌طراحی و کارگردانی «ندا کاظمی» از فردا در تماشاخانه استاد محمدِ پردیس تئاتر تهران و از ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود. این نمایش تا ۲۹ مرداد به اجرای خود ادامه خواهد داد.

در این نمایش که از تولیدات مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران است حنانه صادقی‌نژاد، طاها صادقی، رایا امیرپور، نگار اخلاقی، سامیار مجیدی، باربد نظری، کیانا حوایی، هلیا روغنی، الینا آذری و رومینا رستمی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش که بر اساس اثری از «بیژن مفید» است دارای قصه‌ای است که هنرآموزان کودک و نوجوان را در مسیر تلاش و اراده برای رسیدن به هدف نشان می‌دهد.

طراحی پوستر و گریم نمایش «شاپرک‌خانم» با هما رضوان و موسیقی زنده را هم هلیا روغنی و طاها صادقی اجرا می‌کنند.

نمایش «شاپرک‌خانم» از ۲۰ تا ۲۹ مرداد هر روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه استاد محمدِ واقع در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/+

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید