» سیاسی » شورای نگهبان » کدخدایی: هیچ کس با فشار تایید صلاحیت نشده است
شورای نگهبان - صفحه اصلی

کدخدایی: هیچ کس با فشار تایید صلاحیت نشده است

۲۸ دی ۹۸ 0۰34

«مُر قانون» عمل می‌کنیم

هیچ کس با فشار تایید صلاحیت نشده است/ «مُر قانون» عمل می‌کنیم

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید براینکه اصلا و ابدا هیچ کس با فشار، تایید صلاحیت نشده است،گفت: این‌ها همگی شایعه است.

به نقل از خبرگزاری مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نماز جمعه امروز که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت برخی داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: طبیعتا آن ها حق اعتراض دارند و اعتراضشان را اعلام کردند، البته برخی ها انتظار دارند که ما چشم پوشی داشته باشیم اما قانون اجازه نمی دهد.

وی با تاکید براینکه تلاش می کنیم در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها براساس مُرقانون عمل کنیم، افزود: آنچه که قانون مقرر کرده این است که هیچ تعارفی با کسی نداریم.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: طبیعتا نسبت به سلایق سیاسی آن‌ها ما نگاهی نداریم و فقط  مستنداتی است که در پرونده ها وجود دارد و با قوانین انتخابات انطباق دارد.

کدخدایی در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه  گفته می شود برخی با فشار به شورای نگهبان تایید شده اند، تاکید کرد: خیر اینگونه نیست، ما در مرحله گذشته هیئت مرکزی و هیئت استانی را داشتیم و مرحله کنونی مرحله شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه اسامی ممکن است  از نظر اداری دیر و یا زود اعلام شود اما آنچه اعلام شده است همگی مصوبات هیئت مرکزی و هیئت استانی است، تاکید کرد: در این مرحله هم که امروز در خدمت شما هستیم، مرحله رسیدگی به شکایات است که طبیعتا هر شکایتی باشد بررسی می شود و اگر حقی از کسی تضییع شده باشد احقاق حق خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید براینکه اصلا و ابدا هیچ کس با فشار، تایید صلاحیت نشده است،گفت: این ها همگی شایعه است، ما نظرات هیئت مرکزی را اعلام کردیم که همگی مستند به مدارک قطعی در پرونده های آنها است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید