» بین الملل » آمریکا » تیراندازی در باشگاه شبانه در آمریکا یک کشته و ۴ مجروح برجا گذاشت
آمریکا - بین الملل

تیراندازی در باشگاه شبانه در آمریکا یک کشته و ۴ مجروح برجا گذاشت

۲۸ بهمن ۹۸ 1۰47

تیراندازی مرگبار دیگر در یکی از شهرهای آمریکا ۱ کشته و ۴ مجروح برجا گذاشت.

تیراندازی در باشگاه شبانه در آمریکا یک کشته و 4 مجروح برجا گذاشت

به نقل از خبرگزاری فارس، در جریان یک تیراندازی مرگبار در شهر «هارتفورد» پایتخت ایالت  «کنتیکت» واقع در ایالات متحده یک نفر کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» این حادثه صبح یکشنبه به وقت تهران در یک کلوپ شبانه رخ داد. پلیس منطقه در توییتی اعلام کرد که مقتول یک مرد ۲۸ ساله بود و یک مرد و زن دیگر نیز به دنبال مجروح شدن در این تیراندازی به بیمارستان انتقال داده شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتند. پلیس اعلام کرده که دو مجروح دیگر این حادثه  در وضعیت مناسبی به سرمی‌برند.

این تیراندازی ساعت ۱.۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی در کلوپ شبانه «مجستیک» رخ داد. گزارش‌های اولیه حاکیست که اختلاف بین دو گروه در این مکان تفریحی دلیل تیراندازی مرگبار بود.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون هیچ‌گونه قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور تصویب نشده است.

هفته گذشته نیز در جریان تیراندازی در فروشگاه معروف «والمارت» در «فارست سیتی» در آمریکا یک تن کشته و دو افسر پلیس مجروح شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید