» اجتماعی » صالحی: حجم تولیدات ایرانی حاضر در جشنواره مد و لباس فجر ستودنی است
اجتماعی - جشنواره فجر - جوانان - خانه و خانواده - رفاه و خدمات - صفحه اصلی - فرهنگی، هنری - مناسبت ها

صالحی: حجم تولیدات ایرانی حاضر در جشنواره مد و لباس فجر ستودنی است

۲۸ بهمن ۹۸ 1۰33

به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از ستاد خبری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید قبادی مشاور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک هیئت همراه، عصر امروز دوشنبه ۲۸ بهمن با حضور در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو از بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره مد و لباس فجر بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با ارائه توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره، از تلاش و ظرفیت های هنری، فرهنگی و صنعتی این عرصه تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه این دوره از جشنواره مد و لباس فجر نیز همچون ادوار گذشته، محل نمایش و عرضه آخرین دستاوردهای فعالان این حوزه قرار گرفت و آثار ارزشمند بسیاری با موضوع “فر گلستان” و ملهم از نمادهای فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی استان های گلستان و خراسان شمالی دریافت شد.

پیش از بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری او از جشنواره، مهمانان بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره به استقبال سید عباس صالحی و همراهان او آمدند و محمدرضا پاکروان مدیر اجرایی بخش بین‌الملل، به نمایندگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توضیحاتی را درباره فعالیت های بخش بین‌الملل عنوان کرد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور , مد و لباس ,

صالحی در این بازدید در جریان فعالیت‌های مؤسسات فعال در حوزه مد و لباس، آخرین پیشرفت‌های صنعتی و فناورانه در فرایند تولید لباس در ایران قرار گرفت و محصولات شرکت‌کننده در بخش مسابقه که آثار آنها در سالن بوستان مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران در معرض دید عموم قرار گرفته است را مورد بازدید قرار داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از بخشهای مختلف نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: امروز نیازمند تقویت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری هستیم؛ هرچند که به مدد تلاش‌های فعالان حوزه مد و لباس،  نتیجه زحمات و حرکت‌های انجام گرفته در این عرصه مبین این است که اقدامات ارزشمندی برای توجه به تولید ملی رقم خورده است و در حوزه طراحی مد و لباس، اتفاقاتی نو و درخور توجه رخ داده است.

وی افزود: اینکه بسیاری از آثار عرضه شده در این دوره از جشنواره با تکیه بر مواد اولیه، پنبه، نخ و پارچه ایرانی تولید شده‌اند ستودنی بوده و امیدواریم در آینده به بهترین شکل کمی و کیفی در زمینه طراحی و تولید محصولات در عرصه مد و لباس گام برداریم.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور , مد و لباس ,

صالحی و هیئت همراه همچنین با برخی از مدیران برندها، تولیدکنندگان و طراحان مد و لباس به گفت‌و‌گو پرداخت و در جریان مشکلات و موانع تولید از زبان فعالان این حوزه قرار گرفت.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید