» اجتماعی » ورود مدعی العموم به موضوع استاندارد سازی محیط و مبلمان شهری
اجتماعی - حقوقی و قضائی - سیاسی - صفحه اصلی - قوه قضائیه

ورود مدعی العموم به موضوع استاندارد سازی محیط و مبلمان شهری

۹ اسفند ۹۸ 0۰49

با تأکید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان انجام شد

ساختمان فرسوده مرکز شهر بندرعباس تخریب شد

به گزارش حوزه حقوقی و قضایی پایگاه خبری نشریه فرزندان آسمانی به نقل از خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار داشت: در پی تأکیدات رئیس کل دادگستری استان به منظور توجه ویژه به احقاق حقوق عامه، دادستانی به موضوع استاندارد سازی محیط و مبلمان شهری ورود کرده است.

ورود مدعی العموم به موضوع استاندارد سازی محیط و مبلمان شهری / ساختمان فرسوده مرکز شهر بندرعباس تخریب شد

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: در پی تأکیدات رئیس کل دادگستری استان به منظور توجه ویژه به احقاق حقوق عامه، دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع استاندارد سازی محیط و مبلمان شهری ورود و دستور تخریب بقایای ساختمانی فرسوده در مرکز شهر بندرعباس حدفاصل میدان ابوذر و ۱۷ شهریور صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصریح کرد: علاوه بر تخریب بقایای این ساختمان متروکه، دستورات ویژه‌ای به منظور زیباسازی چهره شهر به دستگاه‌های مسئول صادر شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: ساختمان تخریب شده متعلق به یکی از دستگاه‌های دولتی است که به حال خود رها شده بود و علاوه بر مخاطرات ایمنی به محلی برای تجمع معتادان متجاهر تبدیل که مشکلات امنیتی را برای اهالی در پی داشت.

وی یادآور شد: در پی دادخواهی اهالی و کسبه محل با ورود به موقع دستگاه قضایی بقایای این ساختمان متروکه تخریب شد و گام مهمی در جهت ارتقای شاخص امنیت در مرکز شهر بندرعباس برداشته شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید