» صفحه اصلی » سرمربی فولاد یزد: برخی بازیکنان در حدواندازه‌های تیم ما نیستند/ بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند
صفحه اصلی

سرمربی فولاد یزد: برخی بازیکنان در حدواندازه‌های تیم ما نیستند/ بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند

۱۵ مهر ۹۵ 0۰8

[ad_1]

محمود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فولاد یزد عنوان کرد: زمانی به این باشگاه آمدم که این تیم شرایط خوبی نداشت. با این حال سعی می‌کنیم که علاوه بر کارهای تاکتیکی و فنی، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط خوبی برسانیم. تیم ما توانست در دو بازی مهم، یکی در لیگ دسته اول مقابل آلومینیوم اراک و دیگری برابر زاگرس یاسوج در جام حذفی به پیروزی برسد. مقابل زاگرس شرایط سختی داشتیم و در زمین نامناسبی بازی می‌کردیم و فشار تماشاگران هم به ما تحمیل شد.

وی با گلایه از شرایط مالی تیم فولاد یزد اظهار داشت: اعضای تیم ما هنوز پولی دریافت نکرده‌اند. کارخانه فولاد یزد که تمایلی به تیمداری ندارد و فقط اسم این کارخانه روی تیم ماست  و هزینه‌ای برای باشگاه نمی‌کند. قرار بود روز دهم مهرماه، ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود که چنین اتفاقی رخ نداد. فولاد یزد از آن تیم‌هایی نیست که میلیاردی خرج می‌کنند و بیشترین مبلغ قرارداد بازیکنان ما، ۸۰ میلیون تومان است. فقط آقای موسوی، نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی هزینه‌های سفر تیم ما را تقبل کرده است.

امیری با اشاره به اینکه تیم فولاد یزد نفرات خوبی ندارد، تصریح کرد: هدف نخست ما، نجات تیم از انتهای جدول است. سپس قصد داریم در نیم‌فصل دوم نفرات خوبی جذب کنیم و به رده‌های بالاتر بیاییم. جنس تیم ما جور نیست و دست من موقع تعویض بازیکن و تغییر سیستم خالی است. تیم ما مدافعان زیادی دارد ولی در خط حمله و هافبک، بازیکن کم داریم. فولاد یزد کمی دیر بسته شد و برخی بازیکنان در حد و اندازه‌های تیم فولاد یزد نیستند. لیست تیم ما پُر شده و تا نیم‌فصل باید با همین نفرات بسازیم.

سرمربی فولاد یزد درباره مسابقه آینده این تیم مقابل تیم مدعی اکسین البرز، با بیان نابرابر بودن شرایط این دو تیم خاطرنشان کرد: این بازی مانند بازی بنز و پراید است، اما با شناختی که از بازیکنان تیم خود دارم، حریف دست‌وپابسته‌ای مقابل اکسین نخواهیم بود و تلاش می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه جام حذفی جام شگفتی‌هاست، درباره این مسابقات و رویارویی با تیم فولاد خوزستان در مرحله یک‌شانزدهم پایانی جام حذفی گفت: با تمام قوا مقابل این تیم صف‌آرایی خواهیم کرد. شاید بتوانیم فولاد را ببریم و به مراحل بالاتر جام حذفی برسیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید