» اخبار جدید » اولین همایش آموزشی دبیران شهرستان ها و مناطق کانون‌های تخصصی استان تهران برگزار شد
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

اولین همایش آموزشی دبیران شهرستان ها و مناطق کانون‌های تخصصی استان تهران برگزار شد

۲۶ آبان ۰۲ 6۰201

 

اولین همایش مسئولان و دبیران مناطق و شهرستان های استان تهران در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، اولین همایش آموزشی دبیران مناطق، معاونان و مسئولان کانون‌های تخصصی استان تهران در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب تهران باحضور مدیر مرکز خادمیاری آستان قدس، معاونت خادمیاری کانون های خدمت رضوی، مسئول سامانه خادمیاری، مدیر کانون های خدمت رضوی استان ، معاونان ، دبیران مناطق و شهرستان ها و مسئولان کانون های تخصصی استان تهران برگزار شد.

احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اهمیت نقش آموزش در ایجاد وحدت رویه و اثر بخشی کانون‌های خدمت رضوی گفت: یکی از الزامات انسجام و پویایی کانون‌های خدمت رضوی آموزش و توانمند سازی معاونان، دبیران و مسئولان کانون‌ها به شمار می رود که اولین آموزشی دبیران مناطق معاونان و مسؤلان کانون‌های تخصصی استان تهران با این هدف برنامه ریزی و اجراء شده است.

وی گفت: انسجام بخشی به فعالیت‌ها و تقویت هویت کانون‌ها در سایه آموزش و انتقال تجارب موفق در بهره گیری از ظرفیت‌های خادمیاران و مشارکت مردم برای گره گشایی و حل مشکلات مردم فراهم می‌شود.

مدیر مرکز خادمیاری افزود: در این نشست‌ها مسئولان کانون‌ها مسائل، مشکلات و چالش‌های فرا روی خدمت رسانی را مطرح می‌کنند و برای حل این چالش‌ها هم افزایی می‌شود تا اثر بخشی کانون‌ها ارتقاء یابد.

میرزاده با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی مردمی با محوریت امام رضا(ع) توسط کانون‌های خدمت رضوی در ادامه افزود: در این همایش الزامات شبکه‌سازی و ضرورت‌های تعامل و ارتباط با اقشار مختلف مردم توسط کانون‌ها تبیین شد تا خادمیاران رضوی با مشارکت مردم در مسیر جریان سازی اجتماعی بر محور خادمیاری امام رضا(ع) بتوانند نقش آفرینی موثری داشته باشند و این نقش آفرینی منجر به خدمت رسانی برای حل مشکلات و گره گشایی از مردم به ویژه محرومان شود.

صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه با اشاره به برگزاری اولین همایش آموزشی دبیران مناطق معاونان و مسئولان کانون‌های تخصصی استان تهران گفت: مجموعه کانون‌های خادمیاری در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق شهر تهران با بهره‌گیری از ظرفیت دلدادگان امام مهربانی در خدمت‌رسانی به محرومین در قالب سازماندهی خادمیاران و یاوران رضوی فعالیت می‌کنند که با توجه به ضرورت هماهنگی و تقویت ظرفیت‌های کانون‌ها و خادمیاران رضوی این همایش برگزار شده است تا زمینه هماهنگی و هم افزایی برای اقدامات دقیق و گره‌گشا را فراهم آورد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با بیان اینکه کار امام رضایی باید دقیق و درست انجام شود افزود: فعالیت دبیران، معاونان و مسئولان کانون‌های تخصصی خدمت رضوی و خادمیاران رضوی داوطلبانه و به عشق امام رضا(ع) انجام می‌شود اما این فعالیت داوطلبانه باید دقیق و درست باشد.

وی ادامه داد: این همایش آموزشی نیز به منظور پاسخگویی به سوالات، اشکالات و بررسی تجارب موفق کانون‌ها برگزار شد تا با ارتقاء سطح دانش و مهارت دبیران، معاونان مسئولان کانون‌ها زمینه ارتقاء سطح عملکرد در مجموعه استان تهران فراهم شود.

براتلو به تغییر ساختار کانون‌ها و ابلاغ ساختار جدید اشاره کرد و افزود: در ساختار جدید تعداد معاونت‌ کانون‌های خدمت رضوی به چهار معاونت افزایش یافته است و در این همایش ضمن ابلاغ ساختار، ابعاد مختلف آن برای اجراء درست در سطح مناطق و شهرستان‌ها تشریح و احکام مسئولیت معاونان نیز به آنان اعطا شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ظرفیت‌های کار امام رضایی را عظیم و مورد اعتماد و توجه مردم دانست و با اشاره به اقدامات شاخص کانون‌های خدمت رضوی گفت: در استان تهران به همت خادمیاران رضوی و با مشارکت مردم ۵ هزار و ۳۸ نفر زندانی جرایم غیر عمد ازاد شده اند، در یکی از شهرستان‌ها خانواده ای که به هیچ یک از گروه‌های مراجعه کننده برای عفو یک زندانی محکوم به اعدام اجازه ورود نمی‌دادند، با ورود خادمیاران رضوی نه تنها مخالفت نکردند بلکه با عنایت امام رضا(ع) به فرد محکوم به اعدام با رضایت زندگی دوباره بخشیدند.

براتلو در ادامه با اشاره به ساخت یک باب مدرسه به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌های تهران دامنه خدمات کانون‌های خدمت رضوی را متنوع و در مسیر گره گشایی از زندگی مردم به ویژه محرومان برشمرد.

در ادامه این نشست دبیران مناطق و شهرستان‌ها موضوعاتی از برنامه‌های کانون‌های خدمت و فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی و دغدغه‌های موجود را مطرح کرده و نظرات و پیشنهاداتی ارائه دادند و در پایان احکام صادر شده مسئولان جدید توسط مدیر مرکز خادمیاری آستان قدس اهدا شد .

انتهای پیام. /

به این نوشته امتیاز بدهید!

احمد زمردی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید