» اخبار جدید » خوابی که به واقعیت تبدیل شد/ ضامن آهو در حرم اخت الرضا(ع) پذیرای مهمان خود شد
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران - کانون های خدمت رضوی استانها - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

خوابی که به واقعیت تبدیل شد/ ضامن آهو در حرم اخت الرضا(ع) پذیرای مهمان خود شد

۱۳ آذر ۰۲ 6۰136

برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در حرم حضرت معصومه (س) جلوه گر محبت برادر و خواهری شد.
به گزارش آسمانی نیوز، کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین توفیق برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) را در صحن و سرای حضرت معصومه(س) در شهر قم را از خود آقا گرفتند.
شهر قم و حرم حضرت معصومه(س)
حرم حضرت معصومه (س) از مهم‌ترین جاهای دیدنی قم است که بعد از حرم امام رضا (ع)، دومین جاذبه مهم مذهبی ایران شناخته می‌شود.
آری خادمیاران رضوی برای خدمت انتخاب شدند، عشق برادر به خواهر آنها را با ردای سبز خدمت به آن مکان مقدس کشانده یا آقا مهمان ویژه ای دارند…؟
برپایی چایخانه حضرتی در حرم حضرت معصومه(س)
وارد صحن حرم که می شوید.
السلام علیک یا فاطمه المعصومه علیها سلام
ناخودآگاه به یاد امام رضا(ع) چشمها اشک آلود می شود، امامم بطلب که خیلی دلتنگتم.
جلوتر که می روی نواها و شلوغی خاصی نظرت را جلب می کند سرت را که بالا میگیری روی کتیبه ای نوشته چایخانه حضرت رضا(ع)، چقدر این خیمه آشناس… بله درسته این خیمه را قبلا دیده ام همان خیمه هشت ضلعی..مشهد… حرم امام رضا(ع)! صحن کوثر، طعم و عطر چای را هنوز در خاطر دارم.
خدمت در چایخانه
خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین با کسب اجازه از ولی نعمتشان راس ساعت عاشقی بعد از همخوانی صلوات خاصه به خدمت مشغول می شوند. نغمه رضوی در صحن طنین انداز می شود و هر زائری را به سمت چایخانه می کشاند.

مهمان ویژه شمس الشموس
از بین زائران خانومی به سمت چایخانه می آید از خادمی که با مهربانی می گوید بفرمایید چای، مهمان امام رضا(ع) باشید، می پرسد شما خادمان مشهد، حرم امام رضا(ع) هستید؟… در حالیکه اشک از چشمش جاری شده به فرزندش اشاره می کند.
ابوالفضل پسرم، پسری که روی ویلچر نشسته چندسالی است که تصادف کرده و توان راه رفتن و تکلم نداره…
خوابی که به واقعیت تبدیل شد
مادر با حالت خاصی میان خنده و گریه می گوید خوابم تعبیر شد، به نیت شفای پسرم ۳ روز آش نذر حضرت رقیه(س) کردم و بعد از ادای نذر، دلشکسته خوابیدم و در خواب خادمان امام رضا(ع) را دیدم که از مشهد به کوچه ما آمدند و مقابل خانه ما ایستاده بودند.
با دیدن این خواب دلمان هوایی شد، تصمیم گرفتیم که به مشهد برویم ولی امان از مشکلات مالی که مانع رفتن به دیار عشق شد و سرانجام از ساوه به قم آمدیم که نزدیکتر و هزینه کمتری میخواد تا با دیدن اخت الرضا(ع)دلمان آرام بگیرد.
خادمیاران با شنیدن حرف های مادر و دیدن شرایط فرزند به شکرانه توفیق خدمت در این مکان مقدس تصمیم به فرستادن این خانواده به شهر مقدس مشهد گرفتند تا از نزدیک به امام رئوف سلامی دهند…..

به این نوشته امتیاز بدهید!

احمد زمردی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید