» اخبار جدید » اهدای شادی به اهالی منطقه ۵ تهران در ایام سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) با فعالیت کانون های خدمت رضوی
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اهدای شادی به اهالی منطقه ۵ تهران در ایام سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) با فعالیت کانون های خدمت رضوی

۲۹ آبان ۰۲ 6۰166

بسته خبری فعالیتهای خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران:

برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)

🔹 چایخانه حضرت رضا(ع) در شب سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) در کنار مراسم جشن هیئت ریحانه الحسین(س) محله باغ فیض با مداحی سید مجید بنی فاطمه، حنیف طاهری و سید محمود علوی با همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برپا شد. عطر چای رضوی، دیدن خادمیاران با روپوش سبز رنگ شادی این مراسم را برای اهالی منطقه پررنگ تر و دلهای عاشق را به سمت بارگاه ملکوتی امام رئوف روانه کرد.

🔹 در سالروز میلاد حضرت زینب (س)چایخانه حضرتی در کنار مسجد امام حسین(ع) محله پونک برپا شد و خادمیاران از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به پذیرایی از میهمانان پرداختند.

️برپایی میزهای خدمت توسط کانون های خدمت رضوی 

🔸 کانون های مشاوره خانواده، بانوان و خانواده، کارآفرینی واشتغال، کانون تعلیم و تربیت، کانون حقوقی و کانون تبلیغ دینی(مذهبی) در مراسم جشن بزرگ مسجد امام حسین(ع) با برپایی میز خدمت به اهالی و میهمانان خدمت رسانی کردند.

مراسم جشن و سخنرانی ویژه بانوان

🔹 کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه۵ تهران با همکاری ستاد بسیج مسجد امام حسین(ع) مراسم ویژه ای برای بانوان تدارک دیدند. در این مراسم دکتر فاطمه نظری به سخنرانی در راستای زندگی به سبک و سیره رضوی،افزایش جمعیت، جهاد تبیین و طرح نفس پرداخت و غرفه کودکان با بازی، مسابقه و نقاشی خاطره شیرینی در ذهن کودکان برجا گذاشت و اجرای مولودی خوانی و مداحی به مراسم روح وشادی خاصی بخشید.

️دیدار با خانواده شهدا و جانبازان

🔸 کانون ایثارو شهادت منطقه ۵ تهران با همراهی کانون تبلیغ دینی و مداحی با خانواده های معظم شهید رضا فرجی،شهید عباس رحیمی، شهیدان محمدباقر و حسین محمدخانی و جانباز گرانقدر علی اکبر قاسمی دیدار و از آنها با اهدای متبرکات رضوی تجلیل کردند.

️محرومیت زدایی

🔹خادمیاران کانون علمی منطقه ۵ تهران راهی روستاهای اطراف تهران شدند و به دوخانواده بی سرپرست و دارای بیمار ۱۵۰ میلیون ریال، گوشت قربانی اول ماه به ارزش ۹۰میلیون ریال، اهدا دو قطعه فرش و لوازم ضروری به دو نوعروس و کمک های غیر نقدی نظیر لباس،کیف و کفش و… اهدا کردند.

تولید محتوا

🔸کانون خبر و فضای مجازی ۳ کلیپ به مناسبت میلاد با همکاری کانون شعر و ادب تهیه و پوشش تصویری و خبری مراسم جشن و فعالیتهای کانون ها را بر عهده داشت.

انتهای پیام./

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید