» اخبار جدید » ارزیابی خادمیاران عکاس کانون های خدمت رضوی استان تهران 
اخبار جدید - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارزیابی خادمیاران عکاس کانون های خدمت رضوی استان تهران 

۳۰ آذر ۰۲ 5۰157

 

اولین مرحله ارزیابی خادمیاران رسانه‌ای کانون های خدمت رضوی به میزبانی روزنامه قدس درتهران برگزار شد .

به گزارش آسمانی نیوز، اولین مرحله ارزیابی خادمیاران رضوی استان تهران در حوزه عکاسی به صورت تئوری باحضوراستادان برجسته عکاسی و نماینده آستان قدس در مرکز صدا و سیما در دفتر روزنامه قدس برگزار شد .

احمد زمردی مسئول رسانه و فضای مجازی کانون های خدمت رضوی استان تهران گفت :عکاسی یک هنر است که بسیاری از مردم در سراسر جهان علاقه‌مند به آن هستند. اما چگونه می‌توان به بهترین عکاس تبدیل شد؟

به عنوان یک عکاس، شما باید در این صنعت بروز باشید و از آخرین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌ها آگاهی داشته باشید. یکی از راه‌های بهتر برای یادگیری تکنیک‌های جدید، حضور در دوره‌های آموزشی عکاسی است. در این دوره‌ها، شما با مفاهیم پیشرفته عکاسی و نحوه استفاده از ابزارهای جدید آشنا خواهید شد.

زمردی اظهارداشت : کشف و تکمیل هنر نتیجه تفکر دقیق، تقلید، تمرین و پشتکار است و عکاسی نیز یک هنر است. یک عکاس باید هر روز عکس بگیرد و با تمرین بیشتر، عکس‌های بهتری بگیرد. همچنین باید به دنبال تجربه‌های جدید بود و در مواقع مختلف و با تنوع فراوان عکس ها گرفته شوند.

وی عنوان کرد : عکاسی در حرم مطهر رضوی با آن معماری خاص و ناب آرزوی هر هنرمندی در حوزه عکاسی است و خادمیاران هم ازاین امر مستثنی نیستند، باتوجه به اهمیت موضوعی حرم امام مهربانی ها و پیشرفت عکاسان نیاز بود تا با سطح بندی و بروز رسانی مسیر را برای خلق آثار ماندگار هموارتر از قبل مهیا کنیم .

مسئول رسانه کانون خدمت استان تهران درادامه بااشاره به ماموریت مهم رسانه بویژه عکاسان در ثبت لحظات ناب خدمت رسانی با حضور محمدصادق حیدری ،سید شهاب الدین واجدی دوتن از اساتید نامی این حرفه ارزیابی فنی بصورت تئوری انجام و بزودی در یکی از اماکن مذهبی تهران عکاسی خادمیاران بصورت عملی محک خواهد خورد.

انتهای پیام /

به این نوشته امتیاز بدهید!

احمد زمردی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید