» صفحه اصلی » کاپلو: مشکل رئال‌مادرید آماده نبودن رونالدو است
صفحه اصلی

کاپلو: مشکل رئال‌مادرید آماده نبودن رونالدو است

۱۵ مهر ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو کاپلو می‌گوید عدم آمادگی کریستیانو رونالدو در این فصل در نتایج ضعیف اخیر رئال‌مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تأثیر گذاشته و او هنوز نتوانسته به اوج برگردد.

رونالدو در این فصل ضعیف‌ترین شروع خود را از سال ۲۰۱۰ تجربه کرده و پس از گذشت هفت هفته از فصل جدید لالیگا که در پنج هفته آن بازی کرده، تنها یک گل زده است. او در چهار بازی متوالی اخیر رئال مادرید هم نتوانسته گلزنی کند  و در هیچ یک از این بازی‌ها هم رئال‌مادرید نتوانست حریفانش را شکست دهد و تاوان آن را با از دست دادن صدر جدول رده‌بندی لالیگا داده است.

به نظر می‌رسد رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت زانویش که فینال یورو ۲۰۱۶ به آن دچار شد، هنوز نتوانسته به اوج برگردد و سرمربی پیشین رئال‌مادرید (۰۷-۲۰۰۶) همین موضوع را دلیل ناکامی‌های اخیر رئال‌مادرید به دلیل وابستگی‌اش به گل‌های کاپیتان تیم ملی پرتغال می‌داند.

کاپلو در این خصوص به رادیو اوندا سروی اسپانیا گفت: کریستیانو رونالدو مشکل فعلی رئال‌مادرید است چون او از نظر فیزیکی هنوز آماده نشده و این یعنی که رئال‌مادرید نمی‌تواند روی بهترین بازیکنش حساب کند.

از بدو ورود رونالدو به جمع کهکشانی‌ها در سال ۲۰۰۹، سابقه نداشته بود که او در چهار بازی متوالی برای رئال‌مادرید گل نزند اما این اتفاق در این فصل رخ داده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید