» صفحه اصلی » رویانیان: قرار شد پیش از بازی با استقلال به بازیکنان پول داده شود
صفحه اصلی

رویانیان: قرار شد پیش از بازی با استقلال به بازیکنان پول داده شود

۱۵ مهر ۹۵ 0۰10

[ad_1]

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در‌باره آخرین وضعیت باشکاه سیاه‌جامگان اظهار داشت: سیاه‌جامگان هنوز باشگاه نیست و در واقع تیم است که دو سال از آمدنش به  لیگ برتر می‌گذرد و  شرایط مالی خوبی ندارد. با تمامی مشکلاتی که وجود دارد فرهاد کاظمی بازیکنان را جمع کرده و تیم را برای بازی حساسی که با استقلال پیش‌رو دارد، آماده می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی تیم سیاه‌جامگان حل شدنی است یا نه گفت: امروز  در همین راستا جلسه با حسین هدایتی داشتم. اول اینکه برای آینده سیاه‌جامگان که متعلق به شهر امام رضا است برنامه داریم و در این زمین پیشنهاد همکاری به او را دادیم. خراسان در بخش‌های رضوی، جنوبی و شمالی دارای پتانسیل بالایی است و می‌توانیم با برنامه‌ریزی اساسی یک باشگاه خوب بسازیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: از هدایتی خواستیم به کلیات ورود کند که نظرش مثبت بود اما در حال حاضر نیاز به کمک فوری کردیم تا قبل از بازی با  استقلال بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. تا زمانی که مطالبات باشگاه وصول نشده نمی‌توانیم پرداختی به بازیکنان داشته باشیم. هدایتی فعلا درگیر هیئت عزاداری است و خودش مراسم دارد به این خاطر قول داد بعد از عاشورا  حتما به تیم سیاه‌جامگان کمک مالی کند. قرار شد او تا قبل از بازی با استقلال (۲۸ مهر)، کمکی به شهر امام رضا و تیمی که در شهر امام رضا برای دلخوشی جوانان استان فعالیت می‌کند، داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید