» صفحه اصلی » دور مقدماتی و نیمه‎نهایی مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد
صفحه اصلی

دور مقدماتی و نیمه‎نهایی مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد

۱۵ مهر ۹۵ 2۰6

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت علی قلم‌سیاه، مظفر آراسته و محمد مهرجو، صبح امروز ۱۵ مهرماه در دریاچه آزادی آغاز شد.

در مسابقات امروز قایقرانان در دور مقدماتی و نیمه‎نهایی کایاک و کانوی تک‎نفره مسافت ۱۰۰۰ متر به مصاف حریفان خود رفتند.

در دور مقدماتی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان گروه اول علی آقامیرزایی از گیلان، سلیمانی از آذربایجان غربی و خشایار فرجی از تهران توابع اول تا سوم شدند.

در گروه دوم این ماده طاهر افشار از کرمانشاه، احمدرضا طالبیان از اصفهان و امیر شمس از تهران رده‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در گروه اول دور مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، مهدی آقاسی از مازندران و علی حسن زاده از گیلان اول تا سوم شدند.

در گروه دوم این ماده علی اجاقی از کرمانشاه، بهنام محمدی از کردستان و یاسین قمری از همدان رده‎های اول تا سوم را بدست آوردند.

در گروه اول دور مقدماتی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان ابوالفضل درجزی از گیلان اول، تارخ طالبی از تهران دوم و محمد کیانی از آذربایجان غربی سوم شدند.

در گروه دوم این ماده امیر خوانساری از مازندران، علیرضا مرادی از لرستان و کسری اشرفی از کردستان اول تا سوم شدند.

در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان نبی رضایی از مازندران، رشاد وفائی از کردستان و بهراد پیوند سرخی از گیلان اول تا سوم شدند.

در گروه دوم این ماده آرمین بحری از تهران، پویا کریمی از لرستان و مسلم سلیمی از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

در دور نیمه نیز قایقرانان به مصاف یکدیگر رفتند.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان هادی دریایی نژاد از بوشهر اول، رضا اسکندری از زنجان دوم و امیرحسین ممتازی از قزوین سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان علی علیپور، عبدالرحمان بنی تمیم از بوشهر و سهیل غفاری از تهران توابع اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان رضا سحرخیز از بوشهر، پوریا علیمحمدی از تهران توابع و یاسر قرگوزلو از همدان اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان امید حسن‎پور از آذربایجان شرقی، امیرحسین ماهینی از بوشهر و مرصاد زمینی از گلستان اول تا سوم شدند.

این رقابت‎ها عصر امروز با برگزاری مسابقات فینال مسافت ۱۰۰۰ متر در مواد کایاک و کانو ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید