» صفحه اصلی » روبن از فهرست ملی‌پوشان هلند خط خورد
صفحه اصلی

روبن از فهرست ملی‌پوشان هلند خط خورد

۱۵ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی بلیند سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعلام کرد که آرین روبن به دلیل عدم آمادگی جسمانی بازی‌های پیش روی لاله‌ها در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست خواهد داد.

روبن که به تازگی از بند مصدومیتش در اردوی پیش فصل بایرن‌مونیخ رهایی یافته بود، شنبه هفته جاری در تساوی یک بر یک باواریایی‌ها برابر کلن ۴۵ دقیقه بازی کرد که در این بازی دچار آسیب دیدگی جزیی شد به همین دلیل نمی‌تواند نارنجی‌پوشان را در دو بازی بعد‌ی‌شان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر بلاروس و فرانسه همراهی کند.

بلیند در خصوص وضعیت روبن ۳۲ ساله اظهار داشت: صبح امروز (پنجشنبه) با آرین صحبت کردم و او همراه ما نمی‌آید. او آماده نیست و و این باعث تأسف است. باید بدون او به کارمان ادامه دهیم. وضعیت روبن حالا مشخص است و ما تکلیف‌مان را می‌دانیم. روین هنوز احساس نمی‌کند که برای این بازی‌ها آماده است. البته ما می‌دانستیم که حضور در این بازی‌ها برای او سخت خواهد بود. امیدوار بودیم روی کیفیت مضاعفی که حضور او به بازی‌مان می‌دهد، حساب کنیم اما متأسفانه اینگونه نشد. باید بدون روین بازی کنیم.

بلیند در همین حال اعلام کرد که وسلی اسنایدر، هافبک گالاتاسرای می‌تواند به تیم سوم جام جهانی ۲۰۱۴ کمک کند و این در حالی است که او اخیراً از ناحیه ران آسیب دیده بود.

وی عنوان کرد: من هنوز باید با او صحبت کنم اما خودش نسبت به وضعیتی که دارد خوشبین است. با این حال ما باید مراقبش باشیم.

تیم ملی هلند که در اولین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در خانه سوئد به تساوی یک بر یک رضایت داد، فرداشب (جمعه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران میزبان بلاروس است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید