» صفحه اصلی » مرادی: در خصوص رستمی شورای عالی فنی تصمیم می‌گیرد/ سعید علی‌حسینی فعلا به اردو نمی‌آید
صفحه اصلی

مرادی: در خصوص رستمی شورای عالی فنی تصمیم می‌گیرد/ سعید علی‌حسینی فعلا به اردو نمی‌آید

۱۶ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

علی مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه ماجرای محرومیت فدراسیون وزنه‌برداری به کجا رسید، اظهارداشت: بر اساس آنچه که بود ما در این چند سال کار کردیم و به اعتقاد من فدراسیون ایران باید تشویق شود، نه تنبیه.

وی افزود: این نهایت ظلم بود که تنبیه شویم البته ما نیز چنین تصوری نداشتیم و فدراسیون جهانی نیز خوب تجزیه و تحلیل کرد و همین که ایران تیمی سالم و با کیفیت را راهی مسابقات المپیک کرده که در نهایت رکوردهایی ماندگار را زدند، جای تشکر دارد و باید از ایران به عنوان الگو استفاده شود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص شرایط تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه کمیته فنی سجاد انوشیروانی درخواست داشت تا کمی به وی زمان داده شود تا بتواند برنامه‌اش را بدهد. او البته باید کمک‌های خودش را نیز معرفی کند تا کادر فنی تیم ملی تقویت شود.

مرادی در پاسخ به این سؤال که آیا کیانوش رستمی در دور جدید تمرینات نیز به تنهایی تمرین خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: شورای عالی فنی باید این موضوع را بررسی کند. تصمیم قبلی تا المپیک بود و در جلسه آینده این بحث باید مطرح شود.

وی در خصوص اینکه آیا سعید علی‌حسینی می‌تواند در تمرینات حضور داشته باشد یا خیر، گفت: حسینی تا زمانی که اعلام شده باید تحت نظر باشد و بعد از آن مجوز حضور در اردو را پیدا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان درباره اظهارات بهادر مولایی نیز گفت: بهادر مولایی تعلیق موقت شده و بر اساس آن اگر درخواست بدهد مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت. موارد مطرح شده از سوی وی بار حقوقی دارد و وی گفته کارشناس صدا و سیما حقوق بگیر فدراسیون است. وی به سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی نیز توهین کرده و با توجه به فعال بودن کمیته انضباطی فدراسیون باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید