» صفحه اصلی » منافی: تیم ملی در فاز تدافعی فوق‌العاده است اما در فاز تهاجمی مشکل دارد
صفحه اصلی

منافی: تیم ملی در فاز تدافعی فوق‌العاده است اما در فاز تهاجمی مشکل دارد

۱۷ مهر ۹۵ 0۰10

[ad_1]

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب در مورد پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان و انتقادهای صورت گرفته مبنی بر اینکه تیم کی‌روش زیبا بازی نمی‌کند، گفت: برخی از مردم و رسانه‌ها دوست دارند ایران تحت هر شرایطی به جام جهانی برود و زیبا بازی کردن زیاد برای‌شان مهم نیست. برخی هم دوست دارند که تیم ملی زیبا بازی کند، اما اعتقاد من این است که قرار نیست که همیشه بد بازی کنیم وخوش شانسی بیاوریم. البته تیم ما در فاز تدافعی فوق‌العاده است، ولی متاسفانه در فاز تهاجمی مشکل داریم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار دشوار تیم ملی برابر کره جنوبی تأکید کرد: امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم، ولی مساوی هم برای ما خوب است. ما با مربی پرتغالی نتایج خوبی گرفتیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راهی جام جهانی خواهیم شد، ولی در این چند سال برخی از رفتارها و صحبت‌های کی‌روش حرفه‌ای نبود. قرار نیست چون او مربی بزرگی است هر کاری دلش بخواهد انجام بدهد.

مدافع – هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد میلاد محمدی در تیم کی‌روش نیز اظهار داشت: محمدی بازیکن جوان و آینده‌داری است که به یکباره جای ثابتی پیدا کرد. او باید از این امتیاز ویژه نهایت استفاده را ببرد و امیدوارم جواب اعتماد کی‌روش را بدهد. او سرعت و انرژی خوبی دارد، ولی باید روی ضربات سر بیشتر کار کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید