» صفحه اصلی » پیروانی: طنین‌اندازی نام اباعبدالله (ع) در بازی با کره فرصت است/ دنبال صعود به جام جهانی هستیم
صفحه اصلی

پیروانی: طنین‌اندازی نام اباعبدالله (ع) در بازی با کره فرصت است/ دنبال صعود به جام جهانی هستیم

۱۷ مهر ۹۵ 0۰18

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین پیروانی در مراسم بدرقه این تیم به رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در بحرین گفت: باتوجه به اینکه در گروه قطر، ژاپن و یمن هستیم و باید سه بازی با این تیم‌ها برگزار کنیم، امیدوارم از این گروه صعود کرده، به جمع چهار تیم برویم و بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم و به این مسابقات برویم.

وی در خصوص مشکلات البسه تیم فوتبال جوانان تصریح کرد: در خصوص این مشکلات باید کادر اجرایی و فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کرده و مشکل را حل کنند. من اگر بخواهم تمرکزم را روی این مسائل بگذارم، مشکلات بیشتر می‌شود و به مسائل فنی نمی‌رسم. بهتر است اجازه بدهیم مسئولان این مشکل را حل کنند و این مسئله برای بازیکنان ما هم تقریباً عادی شده و نگرانی از این بابت نداریم.

سرمربی تیم جوانان در خصوص همزمانی دیدار ایران و کره‌جنوبی با شب عاشورای حسینی و اینکه آیا این اتفاق تهدید است یا فرصت، خاطرنشان کرد: امیدوارم از این اتفاق به عنوان فرصت استفاده شود. ملت ایران شیفته امام حسین (ع) است و کشوری شیعه داریم که قطعاً مردم هم در آن شب حسینیه‌ای ۷۰، ۸۰ هزار نفری تشکیل خواهند داد و طنین‌اندازی نام اباعبدالله حسین (ع) باعث می‌شود دنیا این عشق را ببیند.

پیروانی درباره واکنش برخی ائمه جمعه و علما نسبت به برگزاری این بازی در روز تاسوعا و اینکه چه نظری در این خصوص دارد، یادآور شد: من در جایگاهی نیستم که در خصوص اعتقادات بزرگان نظری بدهم، اما آنها هم دل نگرانی‌هایی دارند و باید ببینیم شرایط به چه شکل می‌رود. با این حال باید به نظرات احترام گذاشت و در ورزشگاه هم شور حسینی برپا کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید