» صفحه اصلی » کیونگ: بازی با ایران هیچ‌وقت آسان نبوده است/ ایران رقیب جدی ماست
صفحه اصلی

کیونگ: بازی با ایران هیچ‌وقت آسان نبوده است/ ایران رقیب جدی ماست

۱۸ مهر ۹۵ 1۰21

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیم بو کیونگ، هافبک – مهاجم تیم کره جنوبی درباره چهارمین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایران گفت: ایران دارای ساختار خط میانی خوبی است و جدال سختی برابر این تیم داریم. البته کادر فنی و بازیکنان امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در این بازی هستند.

این بازیکن اظهار داشت: برای ارائه یک بازی خوب باید اشتباهات خود را به حداقل برسانیم و با سرعت بخشیدن به کار هجومی می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. ایران همواره برای کره جنوبی یک رقیب جدی بوده و هرگز ندیدم که این تیم بخواهد ما را دست کم بگیرد یا بی‌انگیزه بازی کند.

وی در رابطه با نتیجه احتمالی بازی برابر ایران گفت: کره‌جنوبی به دنبال حرکت رو به جلو و کسب نتیجه خوب است و با این هدف به مصاف ایران می‌رویم. بازی با ایران هرگز آسان نیست، اما فکر می‌کنیم بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

کیم بو کیونگ درباره خاطره شکست با تیم ملی کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر ایران در شهر اولسان گفت: مهمترین مسئله پیش روی ما در شرایط فعلی پیروزی برابر ایران است و نمی‌خواهم به گذشته بازگردیم.

بازیکن تیم ملی کره‌جنوبی در خاتمه وعده داد که بازیکنان این تیم بسیاری از توانمندی‌های فنی و تاکتیکی خود را که پیش از این رو نکرده بودند برابر ایران به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید