» صفحه اصلی » رشیدی: از عملکرد جوجیتسو در بازی‌های ساحلی اصلا راضی نیستم
صفحه اصلی

رشیدی: از عملکرد جوجیتسو در بازی‌های ساحلی اصلا راضی نیستم

۱۸ مهر ۹۵ 0۰8

[ad_1]

محمود رشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز خوشحالی از نتایج به دست آمده در بازی‌های ساحلی آسیا عنوان کرد: خوشبختانه موفق شدیم در مجموع ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز بگیریم و از این بابت جای خوشحالی وجود دارد اما نتایجی که جوجیتسو به دست آورد واقعا بد بود.

وی ادامه داد: همان طور که روسای فدراسیون‌ها باید جوابگوی مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باشند، مسئولان این رشته‌ها نیز باید به مسئولان فدراسیون پاسخگو باشند. آنها قول کسب ۴ مدال را داده بودند و در کنار این موضوع بدون هماهنگی در بخش کاتا نیز مسابقه داده‌اند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: تیم جوجیتسو قرار بود تنها در بخش کومیته در پنجمین دوره بازی‌های ساحلی به میدان برود و حضور این تیم در بخش کاتا بدون اطلاع من انجام شده است. مسئولان این رشته باید پاسخگوی این موضوع و نتایج ضعیفی که در این میدان گرفتند، باشند.

وی گفت: خوشبختانه در سایر رشته‌های اعزامی نتایج خوبی به دست آوردیم و مسئولان ورزش کشور نیز از این نتایج راضی هستند. من هم در کل از نتیجه راضی هستم اما قطعا عملکرد ضعیف جوجیتسو تحلیل و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید