» صفحه اصلی » یواخیم لو: بازی را تحت‌کنترل داشتیم و اجازه خلق موقعیت به چک ندادیم
صفحه اصلی

یواخیم لو: بازی را تحت‌کنترل داشتیم و اجازه خلق موقعیت به چک ندادیم

۱۸ مهر ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو پس از پیروزی ۳ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش برابر جمهوری چک از گروه C مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا، گفت: بازی مقابل هواداران‌مان در هامبورگ فوق‌العاده بود. این بازی را کاملاً تحت‌کنترل داشتیم و راه‌ حل خیلی خوبی برای ساخت بازی از همان خط دفاعی پیدا کردیم. می‌دانستیم که می‌توانیم با ارسال توپ‌های اُریب به جمهوری چک ضربه بزنیم. بازی ترکیبی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیتی جدی را هم در اختیار حریف قرار ندادیم.

توماس مولر که در این بازی دو گل به ثمر رساند، نیز اظهار داشت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. از اینکه دو گل در این دیدار زدم هم خوشحالم. از هواداران هامبورگی که حمایت فوق‌العاده‌ای از ما داشتند، قدردانی می‌کنم.

تونی کروس هم که یکی از گل‌های ژرمن‌ها را در این دیدار زد، تأکید کرد: بازی همانطور پیش رفت که انتظارش را داشتیم و در کل بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. نوع بازی جمهوری چک ما را غافلگیر کرد، اما به هر حال موفق شدیم از زیر فشار آنها به خوبی خارج شویم و از فرصت‌های خود هم به خوبی استفاده کردیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید