» مطالب گذشته » به برجام نه ماده‌ای اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای/ در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت/ ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی آورد
مطالب گذشته

به برجام نه ماده‌ای اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای/ در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت/ ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی آورد

۲۱ مهر ۹۶ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در واکنش به سخنان ترامپ، امشب و در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی علیه ملت ایران حرف دیگری نبود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه من دعوت می‌کنم که رئیس‌جمهور آمریکا هم تاریخ را بهتر بخواند و هم جغرافیا را و هم درباره تعهدات بین‌المللی و هم ادب و اخلاق عرف جهانی و بین‌المللی را مطالعه کند.

روحانی تأکید کرد: ظاهراً فراموش کرده‌اند در موشک‌باران شهرهای ایران و بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه بیانیه‌ای که لازم بود بدهد و در برابر متجاوزان بایستد و از مظلومان حمایت کند، اما درست برعکس عمل کرد.

وی یادآور شد: از یک رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم که نام یک خلیج معروف و تاریخی در دنیا را هنوز یاد نگرفته است و خلیج‌فارس را به نام دیگری می‌خواند؛ حداقل نقشه‌هایی که در دست نظامیان خودش در خلیج‌فارس است را یک‌بار ببیند.

رئیس‌جمهور کشورمان تأکید کرد: مگر یک رئیس‌جمهور می‌تواند معاهده‌ای را که چندجانبه‌ای است لغو کند، او ظاهراً نمی‌داند که این یک سند دوجانبه بین ایران و آمریکا نیست که هرگونه که خواست رفتار کند.

روحانی افزود: ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نیاورده و نخواهد آورد؛ خیلی از کشورها بودند که از صدام حمایت کردند و دیدند که ملت ما را نتوانستند بشکنند.

وی ادامه داد: سخنان امشب نشان داد که برجام‌ مستحکم‌تر از این چیزی است که این آقا در دوران رقابت‌های انتخاباتی فکر می‌کرد؛ آمریکا امروز تنهاتر از همیشه در برابر برجام و توطئه‌هایش علیه ملت ایران است.

رئیس جمهور همچنین گفت: به برجام نه ماده‌ای اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای.

ادامه دارد….

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید