» اجتماعی » بزرگترین ائتلاف رسانه‌ای و استکبار ستیز تاریخ اسلام را شکل دهیم
اجتماعی - امنیت ملی - سیاسی - صفحه اصلی - مطالب گذشته

بزرگترین ائتلاف رسانه‌ای و استکبار ستیز تاریخ اسلام را شکل دهیم

۱۴ دی ۹۸ 9۰118

مؤسس انجمن سواد رسانه‌ای در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

محمد صادق افراسیابی، مؤسس انجمن سواد رسانه‌ای ایران فعالان رسانه‌ای کشور را به ایجاد ائتلافی برای حمایت از نهضت تولید محتوا با موضوع مقاومت اسلامی دعوت کرد.

به نقل از خبرگزاری مهر، محمد صادق افراسیابی با اشاره به ضرورت پاسداری از خون شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی نماد مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی در سطح جهان بود.

افراسیابی افزود: اگر چه حاج قاسم سلیمانی به توفیق شهادت نائل شد اما لازم است راه آن سردار بزرگ تاریخ اسلام توسط تمام مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی ادامه پیدا کند. بر همین اساس پیشنهاد می‌کنم حتماً یک ائتلاف بزرگ میان رسانه‌ها و فعالان تولید محتوای رسانه‌ای کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان و سایر کشورهای منطقه شکل بگیرد تا موضوع تولید محتوا با هدف حمایت از جبهه مقاومت و استکبارستیزی به محور اصلی فعالیت‌های رسانه‌ای تبدیل شود.

مؤسس انجمن سواد رسانه‌ای ایران با اشاره به نقش رسانه‌ها برای آماده سازی مردم برای ظهور آخرین منجی بشریت گفت: پیشنهاد می‌کنم به صورت نمادین ۳۱۳ رسانه و فعال تولید محتوای رسانه‌ای جهان اسلام با یکدیگر ائتلاف کرده و با تاکید بر ضرورت پاسداری از خون شهید سلیمانی با یکدیگر هم قسم شوند که لحظه‌ای از تولید و انتشار محتوای مرتبط با نهضت مقاومت اسلامی با هدف تنویر افکار عمومی مردم در سطح جهان دست برندارند.

رتبه برتر چهارمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در عرصه ایده و طرح برتر خاطر نشان ساخت: تجربه نشان داده است که در شرایط تحریم و انحصار رسانه‌ای ایجاد شده توسط کشورهای غربی، گاهی اوقات انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بهتر می‌توانند با افکار عمومی سایر کشورهای جهان ارتباط برقرار کنند و لازم است این انجمن‌ها از قدرت خود برای آشناسازی مردم با باطن خبیث دولت‌های غربی خصوصاً دولت جنایتکار آمریکا استفاده کنند.

این پژوهشگر و مدرس دانشگاه تاکید کرد: اخیراً شاهد هستیم برخی اخبار و محتواهای نادرست در شبکه‌های اجتماعی با هدف تحریف واقعیت‌های مربوط به شهادت مظلومانه سپهبد سردار قاسم سلیمانی از سوی برخی رسانه‌های بیگانه منتشر می‌شود که لازم است کاربران فضای مجازی با رویکرد انتقادی با این مطالب مواجه شوند و بدانند که رسانه‌های بیگانه مدت‌ها است اتحاد میان مردم ایران و عراق را به عنوان تهدیدی جدی برای منافع دول غربی خصوصاً آمریکای جنایتکار، شناسایی کرده و هدف قرار داده‌اند و درصدد هستند میان این دو ملت فاصله بیندازند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید