» اجتماعی » رد صلاحیت جناب آقای نادر قاضی پور نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی
اجتماعی - جوانان - حقوقی و قضائی - رفاه و خدمات - سیاسی - صفحه اصلی - مجلس شورای اسلامی

رد صلاحیت جناب آقای نادر قاضی پور نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی

۲۵ بهمن ۹۸ 0۰75

دلنوشته محمد امین سرکهکی به رهبر انقلاب اسلامی

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

 

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

سلام علیکم

بنده به عنوان یک جوان فارس زبان انقلابی، رد صلاحیت جناب آقای نادر قاضی پور نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی را از سوی شورای محترم نگهبان نمیتوانم هضم کنم و فهم آن همانند سایر مردم انقلابی، سخت و تا حدی نگران کننده می دانم. بر اساس چنین تصور و برداشتی می خواهم مطالبی را خدمت حضرتعالی و مسئولین زحمتکش شورای نگهبان عرض  کنم.

ایشان یک شخص انقلابی و ولایتمدار و همرزم شهید مهدی باکری، سرباز وطن به معنای واقعی، جانباز، شجاع در لحظات حساس نظام و کشور بوده و سکوت در برابر هجمه ها علیه مردم، کشور و نظام را به نوعی خیانت به همه ارکان نظام می داند و همواره توجه جدی به قشر ضعیف و مستعضعفین جامعه داشته و دارد. با شجاعت و قدرت بر حق و حقوق مردم پافشاری و استقامت می نماید و و از هیچ کوششی دریغ نکرده و و منافع عمومی مردم و مصالح نظام را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح داده است.

هر چند ایشان نماینده ارومیه و آذربایجان غربی بوده اما دفتر ایشان همواره به روی همه اقوام کرد، لر، فارس و بلوچ باز بوده و همواره پاسخگوی همه مردم ایران زمین بوده است و بارها اعلام کرده است که نماینده همه مردم ایران زمین است و این را در عمل و نظر نشان داده است.

به جای سفرهای تفریحی خارج از کشور، ایشان همواره در ایام تعطیل به زیارت امام هشتم رفته و در مشهد و در جوار بارگاه امام هشتم، همواره پاسخگوی مشکلات و مسائل زوار امام رضا بوده است. این باور عمیقا در وجود ایشان متبلور شده بود که باید بر اساس ارزشهای آن امام هشتم و با حل مشکلات زوار، معتقد است که این اقدام، رضایتمندی امام هشتم و تعمیق باورهای زوار را در پی خواهد داشت.

ایشان درد آشنای مردم بوده و از درد و رنج مردم زحمتکش و رنج دیده  با خبر است  و برای رفع مشکلات انان تلاش وافر داشته اند. بر همین اساس، همواره در احقاق حقوق کارگران زحمتکش تا پای جان ایستاده و آنها را سربازان اقتصاد مقاومتی و تولید در کشور می داند. ایشان خود را نوکر کارگران دانسته و همواره در تکریم و رفاه آنها، اقدامات اساسی برداشته است.

برخلاف اکثریت نمایندگان در مجلس در جلسات کمیسیونها و صحن و سایر نشست ها حضور فعال و موثر داشته و یکی از منظم ترین نماینده ها در طی سه دوره مجلس بوده است. بارها شبانه در مجلس تا آخرین ساعات مانده و به همراه کارشناسان، مسائل متعدد را بررسی و نهایی کرده و  به تنهایی منشاء خیر و برکت برای مجلس  و نظام بوده است.

همان طور که بسیاری از اقشار جامعه معتقد بودند که مجلس دهم یکی از مجالس ضعیف بوده و در راس امور واقعی نبوده اما ایشان همواره بدون توجه به این مسائل، با همان روال سابق، منشاء اثر بود. انصافا در بین نمایندگان کاملا به قوانین مسلط و آشناست. وقتی هم در مجلس صدایش از رادیو پخش می‌شود، می‌بینیم که اعتراضاتش به لایحه‌ها یا طرح‌ها، دقیقا بر مبنای اصول قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی مجلس است. رأی بالایی که در آذربایجان‌غربی آورده است، نشان از عملکرد، توفیقات و ارتباط گرم او با همه اقشار جامعه بوده است. اگر به دفتر قاضی‌پور بروید و با دیگر نمایندگان مقایسه کنید، دفتر او همیشه در تعطیلات مجلس ازدحام است و خودش شخصا آنجا می‌نشیند و مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند. او را فعال‌ترین، قوی‌ترین و انصافا مقیدترین  نماینده می‌شناسم. یک رجل سیاسی که به جای پیشه کردن محافظه کاری، در عمل آن را نشان داده است.

ایشان بارها و بارها برای حل مشکلات کارمندان خدوم مجلس، تلاشهای زیادی انجام داده و حمایت از  همه کارمندان را جزئی از رسالت نمایندگی خود می­داند.

لذا با عنایت به عرایض فوق الذکر وظیفه خود می دانم به عنوان یک جوان انقلابی فارس زبان و به نمایندگی از  اقشار مختلف جامعه ایران زمین، در خصوص جناب آقای نادر قاضی پور و سایر کاندیداهای انقلابی استدعا داریم رهنمودهای حضرتعالی که همیشه در سطوح مختلف و در همه موارد، چراغ راهنمای ما بوده، بار دیگر در این خصوص راهنمای اقشار مختلف ایران اسلامی باشد و به دست اندرکاران شورای محترم نگهبان امر فرمائید نسبت به این امر مهم، اهتمام لازم را انجام دهند تا با الهام از رهنمودهای حضرتعالی و تمسک به اصول قانون اساسی، همه ما به عنوان یک ایرانی بتوانیم در جهت اعتلای کشور و تامین منافع ملی و تحکیم وحدت و یکپارچگی گام برداریم و نقش خود را در انجام وظایف دینی و ملی در انتخابات ایفا کنیم.

سلامتی و طول عمر همراه با موفقیت را برای آن زعیم عالی قدر مسئلت دارم.

محمد امین سرکهکی

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید