» اجتماعی » جابری انصاری: بنده در البرز خادم مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بودم
اجتماعی - اخبار جدید - استان ها - البرز - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی - شهروند خبرنگار - صفحه اصلی - فرهنگی

جابری انصاری: بنده در البرز خادم مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بودم

۳۰ اردیبهشت ۰۳ 3۰68

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید این اداره کل خود را نوکر مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه عنوان نمود.
بگزارش خبرنگار اعزامی آسمانی نیوز سعید جابری انصاری، در آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن خیر مقدم به مسئولان کشوری و استانی و حاضرین در این مراسم، از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تقدیر و تشکر نمود
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در ادامه با ارائه مختصری از گزارش عملکرد خود ابراز داشت: امیدواریم با کمک مسئولین استان زیرساخت های مناسبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری در البرز فراهم شود .
جابری انصاری اظهار داشت: بنده تمام تلاش خود را کردم تا در دوران تصدی خود، نوکری مردم را کنم و خود را خادم مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان می دانم.
وی همچنین در ادامه از حمایت ها و زحمات آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار البرز، سپاه، نهاد های نظارتی و سایر مسئولینی که در این مسیر یاری رسان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بودند، تشکر و قدردانی نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

  • ×

    با ما در ارتباط باشید