» اجتماعی » آموزش » جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: حقیقتا آقای جابری انصاری فعالیتهای جهادی وقابل تقدیری را در استان البرز رقم زدند
آموزش - اجتماعی - اخبار جدید - استان ها - البرز - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی - شهروند خبرنگار - صفحه اصلی - فرهنگی

جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: حقیقتا آقای جابری انصاری فعالیتهای جهادی وقابل تقدیری را در استان البرز رقم زدند

۳۰ اردیبهشت ۰۳ 7۰84

سید محمد هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تشکر از فعالیت‌های جابری انصاری مدیرکل سابق استان البرز گفت: استان البرز به عنوان ایران کوچک آنچنان که باید تاکنون مورد حمایت فرهنگی قرار نگرفته است.
به گزارش خبرنگار اعزامی آسمانی نیوز  ،سید محمد هاشمی اظهار کرد: مادر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر چه از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد.
هاشمی بیان کرد: در مدت تصدی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان درهای اداره کل استان به روی همه جنبه های فرهنگی باز شد که این حمایت ها و اتفاقات قابل تقدیر است و بسیاری از آن‌به صورت جهادی رفع شد.
وی ضمن‌اشاره به سوابق درکتانیان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: امیدوار هستیم که انتخاب انجام شده با توجه به تجارب خوبشان موفق عمل خواهند کرد و امیدوارم این انتخاب هم سبب دلخوشی مردم و ارتقا جببه انقلاب و فرهنگ شود.
این مسوول تاکید کرد: عهد ما و هر مدیرکلی حکم‌۱۲ ماده ای است که به وی داده می شود و بندهای آن به دقت نوشته شده و امید و آمال ما در وزارت خانه بوده و سنگ محک ما از وی خواهد بود.
وی با اشاره بحث هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و مشارکت مردمی تکریم‌اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و ایجاد ارتباط و … را از جمله مواردی برشمرد که باید مورد اهتمام سرپرست جدید قرار گیرد.
هاشمی در آخر بیان کرد: کادر سازی و توانمندسازی از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر در این حوزه نیرو، استعداد و نخبه ای را جذب کنیم و در این حوزه بیاوریم فاتح بوده وگرنه آمد و شد ما هیچ اثری نخواهد داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید