» سیاست » آیت الله علیرضا اعرافی » حضرت آیت الله علیرضا اعرافی حضرت آیت الله محسن اراکی
آیت الله علیرضا اعرافی - اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - جدیدترین اخبار انتخابات ۱۴۰۳ - دولت - سیاست - سیاسی - صفحه اصلی

حضرت آیت الله علیرضا اعرافی حضرت آیت الله محسن اراکی

۱۲ خرداد ۰۳ 5۰63


سلام علیکم
نیک می دانید که دنیا در شرایط حساسی قرار گرفته و به تبع آن، منطقه نیز دستخوش تغییرات گسترده و متعددی قرار گرفته است. جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک قدرت تاثیرگذار نیز در شرایط خاصی است. با عنایت به چنین شرایط مهمی، بنده به عنوان یک فعال سیاسی و رسانه­ای و با نگاه راهبردی به تغییر و تحولات سریع داخلی و بین المللی و با اتکاء به اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تحلیل کلان از مهم‌ترین چالش ها و ظرفیتهای موجود، با شناخت و آگاهی از شخصیت متعالی حضرات و نیز درک منافع و مطالبات مشترک همه مردم ایران زمین و جهان اسلام، از شما با اطمینان خاطر قلبی و ملی دعوت می کنم که در عرصه‌ رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی شرکت نمایید.
قطع به یقین، حضور شخصیت های دینی، دلسوز، فرهیخته و انقلابی در این عرصه، امید آفرین، اجماعی، اقناعی و وحدت بخش همه گروه های اجتماعی به عنوان یدی واحده خواهد بود و در سطح بین المللی نیز با وحدت جهان اسلام، برادری و برابری و امت واحده مبتنی بر اصول اسلامی و ارزشهای دینی، منویات پیامبر گرامی اسلام و همچنین رهنمودهای ائمه اطهار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین اسلامی، حرکت خواهد کرد. بی شک، چنین شرایطی باعث حضور آگاهانه، حماسی و پرشورِ سرنوشت سازِ دیگری برای کشور در شرایط حساس داخلی و بین المللی خواهد بود که اقتدار بزرگ دیگری برای ایران و ایرانی رقم خواهد زد که می تواند نتایج قدرتمند و تحول امیدوارانه ایجاد کند.
جمهوری اسلامی ایران با قطعیت به راه خود ادامه خواهد داد و ما به عنوان فرزندان یک ملت قهرمان با صدای خود، سخنان خود، دعاهایمان، کمک هایمان و تمام امکاناتی که در اختیار داریم، به حمایت شرافتمندانه و خالصانه از جمهوری اسلامی ایران و موضع مصممِ خادمانی شریف مثل شماها در عرصه مردم سالاری دینی ادامه خواهیم داد.

محمدامین امین زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

دبیر

  • ×

    با ما در ارتباط باشید