» صفحه اصلی » خادمیاران کانون قرآن منطقه ۱۴ تهران احیاگران محافل خانگی قرآنی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران کانون قرآن منطقه ۱۴ تهران احیاگران محافل خانگی قرآنی

۲۳ بهمن ۰۲ 0۰28

همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حلول ماه مبارک شعبان خادمیاران و یاوران رضوی کانون قرآن منطقه ۱۴ در راستای ترویج، گسترش فرهنگ و معارف قرآنی طرح محافل خانگی قرآن را احیا می‌‌کنند.

به گزارش آسمانی نیوز، سیدحمید متبحری مسئول کانون قرآن منطقه ۱۴ گفت: به مناسبت آغاز ماه شعبان و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خادمیاران‌ کانون قرآن توجه بیشتر به طرح ملی “من قرآن‌ را دوست دارم‌” را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند و در مسیر اجرای هرچه بهتر آن گام‌ برمی‌دارند.

وی با اشاره به قدمت و اهمیت محافل خانگی قرآنی در میان خانواده‌های ایرانی اظهار کرد: یکی از قدیمی‌ترین سنت‌های ایرانیان برپایی دورهمی‌های قرآنی با هدف انس هرچه بیشتر با قرآن کریم و معارف اسلامی بوده است که همچنان ادامه دارد؛ از این‌رو یکی از برنامه‌های ثابت کانون قرآن منطقه دارالمومنین راه‌اندازی و توسعه اینگونه محافل است.

متبحری تصریح کرد: خادمیاران کانون قرآن در جهت احیا و حفظ این سنت پسندیده هر هفته محافل خانگی آموزش و تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه را برپا و علاقه‌مندان بسیاری را جذب می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌های خادمیاران کانون قرآن گفت: برنامه‌های کانون قرآن به‌صورت حضوری و مجازی دنبال می‌شوند و مسجد فاطمیه منطقه دولاب و احباب الحسین(ع) هم از پایگاه‌های اصلی آموزش و نشر مفاهیم‌ قرآنی برای نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید