» اجتماعی » پیام تسلیت مجمع جهانی سادات در پی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی - شهروند خبرنگار - صفحه اصلی

پیام تسلیت مجمع جهانی سادات در پی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی

۱ خرداد ۰۳ 6۰57

بسم الله الرحمن الرحیم

◼️ ومَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

◼️ با سینه ای مملو از غم و اندوه و با چشمی اشک بار در شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و حضرت آیت الله آل هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پر تلاش جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان (طاب ثراهم )و سایر همراهان رئیس جمهور محترم، داغدار و عزادار شدیم این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنیم و برای بازماندگان خلفیت خداوندی را مسئلت داریم.

◼️ بدون تردید باید از سر تحقیق گفت این سید جلیل القدر ، با اخلاص ترین، ولایی ترین، پر کارترین، محبوب ترین، خستگی ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیر بنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد.
◼️ روحانیت عزیز برای اقتدار و اعتلای کشور قربانی های خطیری در طول تاریخ تقدیم کرده و این سلسله با افتخار ادامه دارد. حضرت آیت الله رئیسی و حضرت آیت الله آل هاشم با اهداء جان عزیز خود در مسیر عزت کشور اسلامی بر وزن و شرف دفتر ایثار و جان فشانی روحانیت افزودند.

◼️ از اهالی مکرم و حق شناس می خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمت گزاران بزرگ کشور در شهرهای تهران ،قم و مشهد مقدس گرامی بدارند.

اللهم احشرهم مع موالیهم المعصومین و ائمتهم الهادین المهدیین بحق محمدو آله الطاهرین
اول خردادماه ۱۴۰۳
امور استان‌های مجمع جهانی سادات

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید